ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مردم تمام دارایی خود را بیمه می‌کنند بجز جانشان:

0
دبیر کارگروه بیمه های زندگی مطرح کرد؛

سربخشیان گفت: درحال حاضر شاهدیم مردم همه دارایی و اموال خود را بیمه می کنند بجز جانشان که از همه مهم تر است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سربخشیان دبیر کارگروه بیمه های زندگی اظهار کرد: بیشترین فعالیت بیمه ای در کشور که یکی از شاخص های ضریب نفوذ را افزایش می دهد  بیمه زندگی یا عمر  است.

وی افزود:سهم بیمه زندگی در کشورهای دیگر شامل  ۶۰ درصد  بیمه کل کشور می شود این در حالیست که ایران هنوز نسبت به سایر کشور ها از درصد بسیار پایینی برخوردار است.

سربخشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر افزایش تورم بر صنعت بیمه بیان کرد: صنعت بیمه تابع شرایط اقتصادی است و باید راهکارهایی  برای مقابله با تورم دیده شود.

وی اضافه کرد: مقایسه بیمه با سایر نهادهای سرمایه گذاری غلط است و باید توجه داشت، ما بیمه نامه می فروشیم و باید بدانیم که اولویت خدمات است بعد سرمایه گذاری .همه اموال را بیمه می کنیم بجز جان خودمان و این تاسف بار است.باید برویم سراغ فروش تعهدات بیمه ای،باید اهمیت بالای جان انسان نهادینه شود.

سربخشیان گفت: شرکت هایی که نوید سود بالا می دهند با کمبود بودجه رو به رو هستند و این کاملا مشخص است.

وی اضافه کرد: فرهنگ فروش بیمه نامه باید اصلاح شود این امر در حال انجام است.شورای عالی بیمه ۳۰ آبان ماه این روند را مصوب و تایید کرد.

وی گفت: باید خریدار را توجیح کنیم که شما بیمه نامه می خرید و با سایر سرمایه گذاری ها متفاوت است و هیچ یک از سرمایه گذاران توانایی رقابت با بیمه را ندارد.شما نمی توانید جایی ۲۰ میلیون سرمایه بگذارید و ۲۰۰ میلیون برداشت کنید،اما بیمه زندگی به ما پس انداز را می آموزد.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6748934

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار