ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لوگو چیست؟

0
شاید بتوان گفت پیشینه ی نماد سازی انسان ها به زمان نقاشی های غار و قرون اولیه زندگی آن ها بر می گردد. گذشته گان نیز دریافته بودند در یک نشانه قدرتی است که می تواند مفهوم را به شکلی قدرتمند منتقل کند.اما این نشانه سازی در دنیای امروز جایگاهی تجاری یافته و برندها و سازمان های مختلف برای معرفی سریع خود در یک نگاه و ماندگاری بیشتر در حافظه مصرف کنند نشانه یا لوگو را در همه ی اقلام تبلیغاتی و اوراق هویتی خود لحاظ می کنند.

لوگو چیست؟

لوگو نمادی بصری ، برای بیان یک عبارت, موضوع، معرفی یک شرکت، محصول، سایت و اقلامی از این دست است. لوگوها اغلب طوری طراحی می شوند که همزمان ساده و حاوی بیشترین اطلاعات و نشانه های تصویری باشند.

از سوی دیگر لوگو اولین بخش هویت بصری یک نام تجاری یا یک سازمان و نهاد است که اغلب در سربرگ، تابلو، پوستر و کارت ویزیت ظاهر می شود.

انواع لوگو

طراحی لوگو ممکن از با سه رویکرد انجام شود:

۱-تصویری ۲-نوشتاری ۳-تصویری_نوشتاری

در نوع اول طراح تنها از عناصر بصری برای طراحی بهره می گیرد، لوگوی شرکت های اپل و نایک از این نوع است در دسته دوم لوگو با دست بردن و تغییر عنوان برند یا سازمان شکل می گیرد، لوگوی شرکت های سونی و نوکیا از دسته دوم است اما در حالت سوم نوشتار و تصویر هر دو استفاده می شود، مانند لوگوی نام های تجاری سامسونگ یا ال جی.اما مهم ترین نکته در دسته سوم پرهیز از شلوغی بیش از حد لوگو است.

از آنجا که لوگو چکیده و خلاصه ای از آن چیزی است که صاحب آن انجام می دهد، کیفیت طراحی و میزان خلاقیت در طراحی آن می تواند قابل اعتماد بودن، قدرت و به روز بودن آن برند تجاری یا آن سازمان را نشان دهد.

منبع : http://www.100barg.com/articles/the-importance-of-logo

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار