ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

میزان حقوق مستمری‌بگیران باعث شرمندگی است :

0

سیدتقی نوربخش مطرح کرد:

میزان حقوق مستمری‌بگیران باعث شرمندگی است .

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون بودجه سال ۹۷ کشور مبنی بر پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در اجرای برنامه‌های این سازمان نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «سیدتقی نوربخش» در جلسه‌ای با اعضای تشکل های بازنشستگان استان اصفهان اظهار داشت: در طول ۲۷ سال گذشته در این سازمان مشغول خدمت رسانی بوده‌ام و با مشکلات و خواسته‌های اقشار مختلف مخاطبان این سازمان از جمله بیمه شدگان و بازنشستگان آشنا هستم.

نوربخش افزود: برای اجرایی شدن تبصره های مربوط به سازمان تامین اجتماعی در قانون بودجه سال جاری پیگیری های لازم در حال انجام است و تمامی دستگاه های ذیربط از جمله کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه همکاری بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به روند افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال های اخیر، گفت: درسال۹۲ مجموع مستمری پرداختی ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده و این رقم در سال جاری به ۶۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد. اگر چه میزان حقوق فعلی بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز ناکافی و باعث شرمندگی اینجانب است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء خدمات این سازمان را نیازمند برنامه ریزی دقیق و تأمین هزینه خدمات عنوان کرد و گفت: ما از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء خدمات استفاده می‌کنیم و امیدواریم با افزایش منابع مالی بتوانیم بیش از این خدمات سازمان را ارتقاء دهیم.

نوربخش افزایش غیرمنطقی تعداد بازنشستگان را یکی از مشکلات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ۲۵درصد کل مستمری بگیران ما با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده‌اند. به عبارت دیگر یک چهارم خدمات و اشتغال ما سخت و زیان آور است؛ در حالی که می‌دانیم که اینگونه نیست و در واقع بازنشستگی سخت و زیان آور در کشور ما منجر به بازنشستگی پیش از موعد شده است.

وی ایجاد تعهدات بدون منبع برای سازمان تأمین اجتماعی را منجر به عدم تعادل منابع و مصارف نقدی این سازمان دانست و گفت: بخش عمده مشکلات فعلی مربوط به تعهداتی است که در ادوار گذشته ایجاد شده و هزینه های مربوط به آن تا سال های بسیار طولانی برای این سازمان باقی می ماند

نوربخش با بیان اینکه در این ۵ سال هیچ تعهد بدون منبعی برای سازمان ایجاد نشده است، گفت: این اقدام مهم با ارائه دیدگاه های کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است و در این زمینه از نمایندگان مجلس نیز به دلیل توجه ویژه به دیدگا های کارشناسانه تشکر می کنم.

وی در ادامه به ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: در برخی استانها به اندازه ۴۰ سال درمان مستقیم را گسترش داده ایم و با ارتقا هتلینگ کرامت بیماران را حفظ کرده ایم.

در این جلسه نمایندگان کانون های بازنشستگی استان اصفهان نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق بازنشستگان و ارتقاء خدمات درمانی از مهمترین مطالب مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه بود.

منبع : http://www.eghtesadonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار