ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا باید بیمه عمر داشته باشیم ؟

0

زمانی که شما به فردی که قصد سرمایه گذاری دارد پیشنهاد می کنید که در زمینه بیمه عمر، سرمایه خود را وارد کند، اولین سوالی که برای او پیش خواهد آمد این است که چرا در میان تمام راه هایی موجود برای سرمایه گذاری، باید به سراغ بیمه عمر رفت. ما در این مقاله تمام دلایل لزوم استفاده از بیمه عمر را بیان خواهیم کرد تا ذهنیت بهتری نسبت به آن داشته باشید:

۱-   بیمه عمر، یک حامی قوی در دوران از کار افتادگی است.

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر فرد در طول حیات رخ بدهد، مسئله از کار افتادگی اوست که در این زمان، آن فرد قادر به تامین هزینه های زندگی نبوده و در همین زمان است که بزرگترین گره کور زندگی او به وجود خواهد آمد. یکی از مهمترین مزیت های بیمه عمر که تقریبا کسی از آن با خبر نیست این مسئله است که شما در صورت داشتن بیمه عمر، در هر زمان که پزشک معتبر نمایندگی بیمه نامه تایید کند، دچار از کارافتادگی شوید، شرکت بیمه گر موظف است بدون دریافت ادامه حق بیمه، خدمات درمانی را برای شما ارائه کرده و  همچنین یک مستمری ماهانه را برای اداره امور زندگی شما در نظر بگیرد.

۲-   شما می توانید به کمک بیمه عمر، از تسهیلات با سود کم استفاده کنید.

مهمترین مشکل هر فرد، گرفتن وام های بانکی است که نیاز به ضامن دارد. در صورتی که بیمه عمر را داشته باشید، می توانید بدون نیاز به ضامن، از تسهیلات بانکی استفاده نموده و تعیین زمان بازپرداخت آن، با خود شما خواهد بود.

۳-   درصورت فوت، نگرانی پرداخت بدهی های خود نباشید.

اگر شما در طول حیات وامی دریافت نموده اید، با داشتن بیمه عمر، در صورت فوت، بیمه گر موظف خواهد بود تمامی اقساط باقی مانده را پرداخت خواهد کرد. همچنین در صورتی که به بیماری مبتلا شده باشید و در اثر همین بیماری فوت کنید، بیمه عمر تمام هزینه های درمان، هزینه بستری شدن و همچنین هزینه کفن و دفن  را پرداخت خواهد کرد.

۴-   با داشتن بیمه عمر، برای اعضای خانواده، مستمری تعیین کنید.

شما می توانید در زمان خرید بیمه عمر، در قرارداد تعیین کنید که پس از فوت خود، به افراد ذکر شده در قرارداد، یک مستمری ماهانه داده شود تا از نظر گذران زندگی مشکلی نداشته باشند.

۵-   بیمه عمر، یک سرمایه گذاری ایده آل است.

زمانی که شما از بیمه عمر استفاده می کنید، در واقع سرمایه خود را به بهترین شکل ممکن پس از انداز نموده اید به گونه ای که هم در زمان حیات امکان استفاده از آن برای شما وجود دارد و هم بعد از فوت شما، این سرمایه به وراث خواهد رسید.

منبع : http://pasargadinsurance724.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار