ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت بدهی خود و بهره آن را به تامین اجتماعی بپردازد:

0

در جلسه مشترک دو تشکل کارگران شاغل و بازنشسته مطرح شد؛

دولت بدهی خود و بهره آن را به تامین اجتماعی بپردازد/خواستار برگزاری جلسه شورای عالی کار و افزایش دستمزد هستیم .

در جلسه مشترک کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و کانون بازنشستگان استان تهران، بر کلیدی‌ترین مطالبات کارگران و بازنشستگان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (نوزدهم شهریور) دو تشکل کارگری استان تهران، نشست مشترکی برگزار کردند. در نشست کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و کانون بازنشستگان استان تهران بر پیگیری مطالبات کارگران تاکید شد.

این دو تشکل کارگری عنوان کردند که خواهان پرداخت و تصحیح بدهی دولت به تامین اجتماعی هستند و با توجه به این که بدهی دولت، یک بدهی انباشته است و از آنجا که هر سال دولت سهم خود را بابت گروه‌های تحت پوشش نپرداخته، بایستی بدهی را براساس نرخ روز با سازمان تسویه نماید؛ این دو تشکل مصوب کردند که نوع پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی باید به شیوه پرداخت سالانه باشد.

در ادامه جلسه‌ی مشترک، این دو تشکل صنفی، خواستار توقف اجرای بند «و» تبصره هفت قانون بودجه و واریز سهم درمان کارگران به خزانه‌داری کل شدند و تاکید کردند که نباید این بند در قوانین بودجه سال‌های بعد تکرار شود.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه مشترک، مخالفت با تصویب طرح ها و لوایح در مجلس شورای اسلامی بدون حضور نمایندگان کارگران شاغل و بازنشسته است؛ این دو کانون صنفی عنوان کردند که از این به بعد نباید نمایندگان مجلس بدون حضور ذینفعان، اقدام به تصویب طرح و لایحه در خصوص تامین اجتماعی کنند.

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و کانون بازنشستگان استان تهران همچنین خواستار برگزاری سریعتر جلسات شورای عالی کار و افزایش دستمزد براساس مندرجات قانونی شدند و اعلام کردند که نوسانات ارز، زندگی کارگران شاغل و بازنشسته را مختل کرده‌است.

آنها همچنین خواستار متوقف شدن موضوع بیمه بیکاری از طریق کارگزاری‌ها و بازگشت آن به روال سابق شدند.

در پایان مقرر شد نشست مشترک این دو تشکل صنفی، هر دو هفته یکبار برگزار شده و در ارتباط با مطالبات کارگران به بحث و رایزنی بپردازند.

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار