ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فلش اس ام اس یا ارسال پیامک فلش چیست؟ :

0

واژه فلش یا همان flash در زبان انگلیسی می باشد و ترجمه فارسی آن “یک آن” یا “بروز ناگهانی” یا “ناگهان شعله ور شدن” و … می باشد ، همانطور از اسم فلش اس ام اس پیداست ، این گونه پیامک ها ، پیامکهایی هستند که ناگهان دیده می شوند .

از مزایای ارسال پیامک فلش این است که پیامک شما به صورت ناگهانی بر روی گوشی گیرندگان نمایش داده می شود و نیازی نیست که گیرنده پیامک ، وارد بخش پیامک های دریافتی شود و پیامک را مشاهده نماید ، این نوع پیامک بسیار جذاب و جالب می باشد و زمانیکه شخص گوشی خود را مشاهده می کند ، یک پیغام باز شده روی گوشی گیزنده نمایش داده خواهد شد .

ارسال فلش اس ام اس ، این خاصیت را دارد که حتما پیامک شما توسط مخاطب خوانده خواهد شد و بسیار متفاوت با دیگران می باشد ، اما ارسال پیامک فلش ایرادی هم دارد و آن این است که پیامک شما بعد از آن خوانده شدن ، روی گوشی مخاطب ذخیره نمی شود ، یعنی دقیقا کلمه فلش معنی خود را نمایان می کند “بروز ناگهانی” به صورت ناگهانی نمایش داده می شود و بعد از آن از دیدرس خارج می شود ، البته در برخی از گوشی ها اگر گیرنده دکمه ذخیره یا save را بزند پیامک در اینباکس ذخیره می شود .

این نوع از ارسال پیامک برای بیشترین کاربرد را در این شرایط دارا می باشد :

۱ – مخاطبان شما ، شما را می شناسند و نیازی نیست که پیامک شما در گوشی آنها ذخیره شود و شما فقط میخواهید مطلبی را به اطلاع آنها برسانید ، مثلا عیدفطر را تبریک بگویید .

۲ – نمی خواهید پیامک در گوشی گیرنده ذخیره شود ، مثلا پیامک شما حاوی کد رمزی می باشد که به علت مسائل امنیتی نمی خواهید که این پیامک ، پس از مشاهده روی گوشی گیرنده ذخیره شود .

۳ – شرایطی که شما تمایل دارید که با دیگران متفاوت جلوه دهید ، این نوع پیامک کمتر استفاده می شود ، پس با دیگران متفاوت می باشد .

۴ – در شرایطی که شما تمایل دارید اس ام اس ارسالی حتما خوانده شود .

۵ – پیامک شما حاوی اطلاعات کوتاه می باشد ، اگر پیامک شما طولانی باشد ، فلش اس ام اس ها کاربرد نخواهد داشت .

حتما یکبار فلش اس ام اس را با تارنمای پیامکی ایران sms.ir تست نمایید ، قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود .

منبع : https://www.sms.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار