ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد:

0

اعطای وام در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن
اندوخته پس اندازی شما در بیمه عمر و پس انداز ، با پرداخت حق بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود . شما می توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت کنید . این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید . نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت . پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان ۹۰% ارزش بازخرید بیمه نامه می باشد . همچنین نرخ تسهیلات وام نیز ۴% بیشتر از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود .

افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر
با طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد . حداقل میزان سود سالانه تا پنج سال اول بیمه نامه ۱۸% و پس از آن ۱۵% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری بالای گروه مالی پاسارگاد ، وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود ، سالانه ۹۰% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم ، و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید .

تامین خاطر و آرامش خیال
همگی ما تصویری از آینده را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواسته قلبی برای همه ماست ، درخشش می نماید . آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید ، حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم . اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟ بیمه عمر مناسب ، تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید . آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است .

پوشش بیماری های خاص
هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمایید . در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود . همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت . پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص نیز حداکثر به میزان ۳۰ درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف ۲۵ میلیون تومان به ازای هر بیماری خواهد بود . بیماری های تحت پوشش : سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سرطان
در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف ۲۵ میلیون تومان و جمعا ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش ، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد .

معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی
هر بیمه گذاری که پرداخت حق بیمه را به عهده دارد ، در صورت از کار افتادگی بیمه شده ، از پرداخت ادامه حق بیمه ها معاف می شود . این امر به ادامه پوشش خدشه ای وارد نمی کند و سایر شرایط بیمه نامه ادامه دارد . این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می دهد که تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت می کند و در انتهای قرارداد نیز ، تمامی اندوخته ریاضی به وی پرداخت می گردد .

پوشش فوت به هر علت
این مورد تنها پوشش اجباری بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد است که طی آن بیمه شده تعیین می کند که در صورت فوت ، علاوه بر اندوخته ریاضی شکل گرفته ، مبلغی برابر با ۶۰ تا ۳۰۰ برابر خق بیمه ماهیانه به استفاده کنندگان و ذی نفعان پرداخت گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت ۵۰ هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه شده پس از فوت وی طبق فرمول روبرو غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد ۳۰۰ = پانزده میلیون تومان . همچنین از لحظه شروع قرارداد بیمه شده تحت پوشش بیمه فوت به هر علت قرار می گیرد . همچنین در زمان فوت بیمه شده علاوه بر سرمایه فوت ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه در زمان فوت (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد .

پوشش فوت در اثر حادثه
در صورتی که فوت بر اثر حادثه باشد ، ۱۲۰۰ برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + اندوخته ریاضی ذخیره شده ، به ذینفع قرارداد پرداخت می گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت ۵۰ هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، اگر بر اثر حادثه فوت کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد ۱۲۰۰ = شصت میلیون تومان + اندوخته ریاضی بیمه شده تا لحظه وقوع حادثه ، که از لحظه شروع قرارداد فرد تحت پوشش بیمه فوت بر اثر حادثه قرار می گیرد . همچنین چنانچه بیمه شده در طول مدت قرارداد در اثر حادثه فوت نماید ، علاوه بر سرمایه بیمه عمر ، سرمایه بیمه حادثه ، و نیز سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می گردد .

معافیت مالیاتی
سرمایه پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه به هر میزان که باشد ، از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز ، مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود . سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه ، سرمایه بیمه حادثه ، و سرمایه بیمه بیماری های خاص ، به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کنندگان ، تابع قانون ارث نمی باشد .

منبع : http://www.rg.lxb.ir/posts/archive.php?pmonth=4&pyear=1397

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار