ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مزایای بیمه عمر پاسارگاد نسبت به سایر شرکت های بیمه:

0


۱- در طرح بیمه عمر و تأمین آتیه حق بیمه پوشش های اضافی ( حادثه ، امراض ، از کار افتادگی ) جداگانه دریافت نمی گردد بلکه از اصل حق بیمه کسر می گردد بنابراین لازم نیست بیمه گذار حق بیمه اضافه نسبت به حق بیمه اصلی پرداخت نماید . در صورتیکه در برخی از شرکتها این حق بیمه جداگانه محاسبه و دریافت می شود .

۲- سقف پرداخت بیماریهای خاص درشرکت بیمه پاسارگاد به ازاء هر بیماری خاص یکبار می باشد در مجموع ۵ بار . به عنوان مثال اگر بیمه گذار یکبار به علت سکته قلبی خسارت دریافت نمود ، بار دیگر دچار سکته مغزی گردید
باز هم خسارت بیماریهای خاص را دریافت خواهد کرد . در بسیاری از شرکتهای بیمه این پرداخت خسارت فقط یکبار در طول مدت قرارداد می باشد .

۳- یکی از پوششهای بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد پوشش از کارافتادگی می باشد . اگر بیمه گذار دچار ازکارافتادگی دائم گردید شرکت بیمه موظف به پرداخت حق بیمه بیمه گذار تا پایان قرارداد می باشد . علاوه بر آن مبلغی نیز به عنوان سرمایه از کار افتادگی پرداخت میشود که البته بسیاری از شرکتها فقط یکیشو میدن.

۴- نکته بسیار مهم دیگر هنگام بازخرید بیمه نامه می باشد . در اکثر شرکتهای بیمه در شرایط بیمه نامه ذکر گردیده که در صورت بازخرید مبلغ ارزش بازخرید ، مقدار اندوخته با سود تضمینی ۱۵% می باشد . نکته نگران کننده تر این است بعضی شرکتها حتی جریمه هایی هم برای بازخرید در نظر گرفته اند و تحت عناوین مختلف از اصل مبلغ ارزش بازخرید کسر می کنند . در شرکت بیمه پاسارگاد مبلغ بازخرید بیمه نامه تقریباً به همان نسبت سود مشارکت که هر ساله توسط شرکت اعلام می گیرد قابل بازخرید می باشد.

۵- یکی از پوششهای بیمه نامه پوشش فوت به علت حادثه می باشد . زلزله و آتش فشان ، شورش و بلوا جزء استثنائات این پوشش در بسیاری از شرکتهای بیمه می باشد . اما در بیمه پاسارگاد در صورت در خواست بیمه گذار این پوشش نیز مانند سایر پوششها به بیمه گذار قابل ارائه می باشد .

۶- نوعی از پرداخت نیز به صورت سپرده می باشد که فقط در شرکت بیمه پاسارگاد ارائه می گردد . این طرح برای آسودگی خاطر بیمه گذاران و عدم مراجعه مکرر به بانک ارائه گردیده است .

۷- بیمه پاسارگاد به عنوان اولین شرکت خصوصی بیمه می باشد که دارای شرکت بیمه اتکایی می باشد . شرکت بیمه اتکایی ایرانیان اولین شرکت بیمه اتکایی خصوصی در ایران می باشد و قسمت اعظم سهام آن متعلق به هولدینگ پاسارگاد و شرکت پارس آریان می باشد .
و . . .

منبع : https://forum.persiantools.com/threads

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار