ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه تامین اجتماعی محدودیت سنی ندارد :

0

مشاور هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: محدودیتی برای بیمه افراد نداریم حتی اگر کسی ۶۰ سال هم دارد می‌تواند بیمه شود. ایران اکونومیست

به گزارش ایران اکونومیست؛ محمد پوستین دوز گفت: به استناد قانون بیمه افراد شاغل اجباری است اما افرادی که خویش فرما هستند و حتی اشتغالی ندارند هم می توانند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و بیمه اختیاری شوند.

وی افزود : با توجه به قانون کار که سن را تا ۱۵ سال اعلام کرده سازمان تامین اجتماعی هم از این سن به بعد را مشمول قرار می دهد. توصیه می کنیم افراد حقوق‌بگیر بیمه‌های خود را ادامه دهند و افرادی که برخوردار نیستند هم زودتر خود را بیمه کرده تا از خدمات بهره‌مند شوند.

مشاور هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: هدف سازمان تامین اجتماعی حفظ عزت و کرامت بیمه شدگان است. سعی ما بر این است که وقتی افراد به سن بازنشستگی می رسند بتوانیم از نظر مالی و معنوی در کنار آنها باشیم و صندوق های بازنشستگی برای همین منظور ایجاد شده‌اند.

وی افزود: سازمان با توجه به رسالتی که در تامین رفاه و تامین اجتماعی کشور دارد از سال های گذشته برای ارائه خدمات از سیستم های مکانیزه و آنلاین استفاده می کند. افراد در سایت صندوق بازنشستگی می توانند فیش حقوقی خود و موارد دیگر را ملاحظه کنند.

پوستین دوز گفت: تلاش می کنیم فضاهای مختلفی را برای ورود به سیستم و استفاده از خدمات فراهم کنیم. البته خدمات مختلفی در شعب اجرایی و بیمارستان ها ارائه می‌شود. این مقام مسئول در پایان مطلب بیان داشت: برنامه های گسترده ای در بخش درمان پیش بینی شده و نوبت های الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه از جمله این خدمات است. در بیمارستان های ملکی ما نیازی به ارائه دفترچه نیست و دفترچه های الکترونیکی صادر شده تا رضایت مندی را در بیمه شدگان افزایش دهیم.

منبع : http://iraneconomist.com/fa/news/240422

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار