ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر و آتیه و تکمیل بازنشستگی:

0

 

بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد.

تعریف بازنشستگی : در واقعیت زمانی از زندگی کارمندان و کارکنان می باشد که دیگر ضرورتی ندارد تا فعالیت و کار کنند و می توانند در خانه به کارهایی مانند ورزش یا فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند.
دوران استراحت و یا بازنشستگی همانند دوره های قبلی زندگی هر فرد، دارای استرس های خاص خود می باشد.
تامین هزینه های جاری در این دوران یکی از پر اهمیت ترین مسائل مورد بررسی شرکت های بیمه می باشد تا بتوانند هزینه های مختلف پزشکی، بهداشتی، مسکن و … را بر طرف نمایند.

هدف از ارائه بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه مستمری)

بررسی وضعیت مالی تعداد زیادی از صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی افراد حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد. با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه با این مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه می تواند تامین کننده سرمایه ای یکجا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در آینده داشته باشد.
سرمایه تشکیل شده در این بیمه نامه علاوه بر پشتوانه مالی در دوران بازنشستگی می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، هزینه های درمانی، هزینه های تحصیل فرزندان و … مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد آرامش خیال امروز و رفاه زمان بازنشستگی افراد و پشتوانه مالی برای تامین مالی آینده، بیمه عمر و بازنشستگی را ارئه می نماید.

در این بیمه نامه علاوه بر ایجاد صندوق مالی و دریافت یکجا سرمایه در پایان قرارداد، بیمه شده از ۱۲ نوع پوشش بیمه ای برخوردار بوده و این پوشش ها تا سن ۷۰ سالگی نیز ادامه پیدا می کنند.

اهمیت بیمه عمر و بازنشستگی در زندگی افراد …

در جدول زیر اهمیت بیمه عمر در زندگی افراد و تامین آتیه را با مقایسه ریسک ها ، اثرات ریسک و پوشش این نوع ریسک ها نشان می دهیم.
جدول اهمیت بیمه عمر

با توجه به جدول بالا و بررسی ریسک های متفاوت نتیجه می گیریم، بیمه می تواند ابعاد مختلفی از ریسک های زندگی افراد را تحت پوشش قرار دهد و در صورت وقوع اتفاقات غیر قابل پیش بینی، بیمه شده را تحت پوشش قرار دهد.

جدول پس انداز این بیمه نامه …

در جدول استعلام بیمه عمر (جدول زیر) پرداخت حق بیمه از ماهانه ۲۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان ، سرمایه دریافتی پس از ۱۰ الی ۳۰ سال نشان داده شده است.

جدول بیمه عمر و بازنشستگی

پیشنهاد ما …

  • اگر به دنبال پشتوانه‌ای برای دوران بازنشستگی هستید.
  • اگر به دنبال تشکیل سرمایه و پس‌انداز کردن با روشی با قاعده و منظم هستید.
  • اگر در جستجوی حفظ ارزش اقتصادی پس‌انداز خود در مقابل آثار ناشی از تورم هستید.
  • اگر در کنار برخورداری از پوشش فوت و پس‌اندازی به دنبال پوششهای تکمیلی دیگر هستید.
  • اگر …

ما بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد می کنیم…

با این سرمایه گذاری شما می توانید:

    • آینده خود و خانواده خود را تأمین نماید.
    • سرمایه گذاری مناسب و سود آور را انتخاب کنید.
    •  هزینه های تحصیلی فرزندان را تأمین کنید.
    •  ارزش اقتصادی پس‌انداز خود در مقابل آثار ناشی از تورم حفظ کنید.
    •  هزینه های جهیزیه و ازدواج فرزندان را تامین کنید.
بیمه نامه عمر و بازنشستگی به خاطر اثرات مفید و ماندگاری که برای فرد و خانواده وی بجا می گذارد از طرفداران زیادی برخوردار و مورد توجه اقشار مختلف اجتماع قرار گرفته است.

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار