ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بررسی روش‌های پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد:

0

همان‌طور که کم‌وبیش اکثر ماها شنیده‌ایم بیمه عمر بیمه‌ای است که می‌توان برای تامین آتیه خود، خانواده و فرزندان خود روی آن حساب باز کرد. تامین آتیه می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد و بیمه عمر به روش‌های مختلفی می‌تواند این کار را انجام می‌دهد. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نیز یکی از انواع بیمه‌های عمر است که تامین آتیه بیمه‌گزار را ممکن ساخته است. از آنجا که هیچ خدمت یا کالای خوبی رایگان نیست و باید برای به دست آوردنش هزینه داد؛ بیمه عمر نیز به همین صورت است و در برابر خدمات بسیاری که ارائه می‌دهد، از بیمه‌گزار حق بیمه دریافت می‌کند. در اینجا قصد داریم درباره نحوه پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد و روش‌های آن صحبت کنیم و ببینیم در قبال پرداخت چه هزینه‌ای به چه مزایایی دست می‌یابیم.


مطلب مرتبط: انگیزه‌هایی برای داشتن بیمه عمر/ بررسی انواع بیمه‌های عمر


بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

قبل از آشنایی با نحوه پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بهتر است بدانیم این بیمه دقیقاً چه خدماتی ارائه می‌دهد و چه مزایایی برای بیمه‌گزاران ایجاد می‌کند.

با استفاده از این بیمه می‌توان از بابت دوران بازنشستگی آسوده‌خاطر بود. اغلب افراد در دوران بازنشستگی درآمد کمتری دارند و با وجود هزینه‌های بالای روزمره، ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوند. از این رو با داشتن بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌توان پس از مدت مشخصی بازنشسته شد و اندوخته خود را از بیمه دریافت کرد. این اندوخته هم می‌تواند به‌صورت یکجا و هم مستمری پرداخت شود.

همچنین درصورتی‌که بیمه‌گزار قبل از پایان قرارداد بیمه عمر خود فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعانش می‌رسد. علاوه بر این ممکن است بیمه‌گزار قبل از اتمام مهلت قرارداد خود بخواهد سرمایه خود را از بیمه دریافت کند؛ این موضوع نیز شدنی است و اندوخته وی تا آن لحظه محاسبه می‌شود و تحت عنوان ارزش بازخرید بیمه عمر به او داده می‌شود.

بنابراین با خرید بیمه عمر هر وقت که بخواهیم می‌توانیم به سرمایه خود دسترسی داشته باشیم.

حال بد نیست ببینیم اندوخته بیمه عمر ما پس از چند سال چقدر می‌شود و ببینیم آیا سرمایه‌گذاری در بیمه عمر به‌صرفه است یا خیر.


مطلب مرتبط: سرمایه‌گذاری در بیمه عمر؛ حالا می‌توانید با خیال راحت بمیرید!


سود سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

مزایای سرمایه گذاری در بیمه عمر

اندوخته ما در بیمه عمر پاسارگاد شامل حق بیمه‌هایی است که در طول سال‌های قرارداد خود پرداخته‌ایم به‌علاوه سودهایی که به آن‌ها تعلق گرفته است. به اندوخته ما در بیمه عمر ۲ نوع سود تعلق می‌گیرد:

. سود تضمینی بیمه عمر

این سود در واقع تضمین شرکت بیمه از پرداخت سود است. غالباً این سود در ابتدای قرارداد بیشتر بوده و به‌مرور کم شده و روی عدد مشخصی ثابت باقی می‌ماند. سود تضمینی بیمه عمر پاسارگاد در ۲ سال اول ۱۶%، در ۲ سال دوم ۱۳% و پس از آن ۱۰% است.


مطلب مرتبط: محاسبه سود بیمه عمر و بررسی آن در سال‌های مختلف


. سود مشارکت منافع بیمه عمر

بیمه پاسارگاد با اندوخته شما در طول سال‌های قرارداد در نهادهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند و ۸۵% از آن را به بیمه‌گزار اختصاص می‌دهد.

مجموع این دو سود قابل‌توجه است و باعث می‌شود که به سرمایه‌گذاری در بیمه عمر فکر کنیم و بیشتر درباره آن اطلاعات کسب کنیم.

سود سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد غالباً حدود ۲۰% می‌شود.


مطلب مرتبط: نرخ سود بیمه عمر و عوامل تأثیرگذار بر آن


بیانی ساده‌تر از سود سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد

سود سرمایه گذاری در بیمه عمر

اگر بخواهیم به‌صورت ساده بگوییم با پرداخت چقدر حق بیمه درنهایت به چه میزان اندوخته در بیمه عمر پاسارگاد دست می‌یابیم باید گفت که سود این سرمایه‌گذاری به عوامل متعددی بستگی دارد. بسته به اینکه سن بیمه‌گزار در ابتدای قرارداد چقدر باشد، چه پوشش‌هایی را برای بیمه عمر خود انتخاب کند، مبلغ حق بیمه پرداختی وی چقدر باشد، مدت قرارداد وی چقدر باشد و… اندوخته‌ای که در پایان قرارداد تعیین می‌شود فرق دارد.

فرض کنید فردی ۳۰ ساله بخواهد به مدت ۳۰ سال بیمه عمر داشته باشد، هیچ پوشش اضافی را نخواهد داشته باشد، از پرداخت حق بیمه ماهانه ۲۰۰ هزار تومان شروع کند و سالی ۵% آن را افزایش دهد. این فرد در طول ۳۰ سال حدود ۱۵۹ میلیون تومان باید حق بیمه بپردازد و در پایان این ۳۰ سال صاحب حدود ۶۱۰ میلیون تومان اندوخته بیمه عمر می‌شود! بیش از ۳ برابر حق بیمه‌ای را که پرداخته است در پایان دوره دریافت می‌کند. تازه اگر فرد قبل از پایان قرارداد فوت کند، مبلغی بابت سرمایه فوت به اندوخته همان سال او افزوده می‌شود.

بنابراین می‌توانیم به‌سادگی به این نتیجه برسیم که سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد منطقی است؛ اگر بخواهیم سرمایه‌گذاری درازمدتی داشته باشیم.

سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا باید بیمه عمر پاسارگاد بخریم و آیا سایر بیمه‌ها خدماتی مشابه خدمات این بیمه را دارند یا خیر.

برای پاسخ به این سؤال بد نیست خدماتی را که بیمه‌گزاران در پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دریافت می‌کنند بررسی کنیم و ببینیم با داشتن این بیمه چه خدماتی هنگام پرداخت حق بیمه دریافت خواهیم کرد.

با سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید بیش از ۳ برابر حق بیمه‌ای که پرداخته‌اید، اندوخته برداشت کنید.


مطلب مرتبط: ۷ معیار انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه‌گذاری


سامانه مشاهده اطلاعات و سوابق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

سامانه مشاهده اطلاعات و سوابق بیمه عمر پاسارگاد

با داشتن بیمه عمر پاسارگاد می‌توان در هر زمان اطلاعات بیمه عمر خود را از طریق سامانه‌ای آنلاین مشاهده کرد. با استفاده از شماره بیمه و شماره ملی می‌توان به اطلاعات اقساط بیمه عمر خود دست‌یافت. این سامانه پس از ۷۲ ساعت از شروع قرارداد بیمه عمر هرکس فعال می‌شود. همچنین با توجه به روش‌های متنوع پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد همچنین روش‌های متنوع ثبت اطلاعات مالی، اطلاعات هر قسط حق بیمه ۳۰ روز پس از پرداخت آن قابل‌مشاهده است.


مطلب مرتبط: اینترنتی یا با خودپرداز بپردازیم؟!/ بررسی روش‌های پرداخت بیمه عمر دانا


راه‌های پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

همان‌طور که ملاحظه شد یکی از خدماتی که می‌توان با داشتن بیمه عمر پاسارگاد دریافت کرد سامانه آنلاین اطلاعات لحظه‌ای بیمه است. یکی دیگر از این خدمات، می‌تواند روش‌های مختلف پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد باشد.

اقساط حق بیمه عمر اگر ماهانه باشد، ماهی یک‌بار درگیر پرداخت حق بیمه عمر می‌شویم و اگر روش پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دشوار یا زمان‌بر باشد قطعاً در طول مدت چند ده سال دچار مشکلات متعددی می‌شویم. ازاین‌رو بیمه پاسارگاد برای پرداخت حق بیمه‌ها روش‌های گوناگونی را پیش پای بیمه‌گزاران قرار داده است تا هرکس هر طور که راحت‌تر است حق بیمه خود را پرداخت نماید.

روش‌های پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به شرح زیر است:

پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به‌صورت حضوری

پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به صورت حضوری

قطعاً پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به‌صورت حضوری یکی از روش‌های پرداخت است که در هرجایی که بحث پرداخت مطرح باشد، معمولاً این گزینه نیز وجود دارد. این روش احتمالاً بیشتر موردپسند افرادی است که سال‌های آخر قرارداد خود را می‌گذرانند!


مطلب مرتبط: بیمه عمر تامین اجتماعی برای تامین عمر بازنشستگان


پرداخت اینترنتی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

خرید بیمه نامه مسافرتی

می‌توان برای پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد وارد پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه پاسارگاد شد و گزینه پرداخت الکترونیک حق بیمه عمر و تامین آتیه را انتخاب کرد. پس‌ازآن با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداختی که سیستم به بیمه‌گزار می‌دهد می‌توان حق بیمه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کرد.

نکته قابل‌توجه این است که برای این کار لازم نیست حتماً در بانک پاسارگاد حساب داشته باشید و از درگاه تمام بانک‌ها و مؤسسات عضو شبکه شتاب قابل انجام است.

پرداخت اینترنتی حق بیمه عمر پاسارگاد امکان‌پذیر است.


مطلب مرتبط: پرداخت اینترنتی بیمه عمر سامان دغدغه پرداخت حق بیمه را حل کرده است!


پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از طریق عابر بانک

پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از طریق عابر بانک

با توجه به اینکه می‌توان پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را با شناسه قبض و شناسه پرداخت انجام داد بنابراین امکان پرداخت حق بیمه‌ها از طریق عابر بانک نیز میسر است.

پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از طریق عابر بانک نیز ممکن است.


مطلب مرتبط: حق بیمه عمر خود را به‌سادگی بپردازید!/ بررسی روش‌های پرداخت حق بیمه عمر ایران


اپلیکیشن بیمه عمر پاسارگاد

اپلیکیشن بیمه عمر پاسارگاد

بعضی از نمایندگان به جهت سهولت پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد اقدام به طراحی اپلیکیشن برای پرداخت حق بیمه کرده‌اند. با جستجو در اینترنت و فروشگاه‌های اندرویدی می‌توان این اپلیکیشن‌ها را پیدا کرد و در صورت تمایل از آن برای پرداخت حق بیمه استفاده کرد.


مطلب مرتبط: بررسی روش‌های پرداخت اینترنتی اقساط بیمه عمر پارسیان


پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با موبایل بانک

پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با موبایل بانک

برای پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌توان از تلفن‌بانک، اس ام اس بانک و موبایل بانک نیز استفاده کرد. با استفاده از سامانه آنی بانک پاسارگاد می‌توان اقدام به پرداخت حق بیمه خود از طریق موبایل کرد.

روش‌های دیگری نیز برای پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌تواند وجود داشته باشد که هر نماینده در اختیار بیمه‌گزاران خود قرار دهد. در کل همان‌طور که ملاحظه می‌کنید برای هرکس با توجه به روشی که برای پرداخت با آن راحت‌تر است، روندی برای پرداخت حق بیمه عمر وجود دارد.

روش‌های گوناگونی برای پرداخت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد وجود دارد.


مطلب مرتبط: بیمه عمر مانده بدهکار؛ وام بگیرید، قسط ندهید!


خرید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

با توجه به اینکه بیمه عمر پاسارگاد مزایای زیادی را در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد، می‌توان به خرید این بیمه فکر کرد و جوانب دیگر آن را علاوه بر روش‌های پرداخت و خدمات آنلاین آن بررسی کرد.

اگر در بررسی سایر جوانب این بیمه کمک خواستید می‌توانید از مشاوره کارشناسان بیمیتو استفاده کنید!

بیمیتو سامانه‌ای آنلاین برای خرید اینترنتی بیمه است. با بیمیتو فقط کافی است اطلاعات ساده‌ای را در وب‌سایت یا اپلیکیشن وارد کنید تا بتوانید بیمه شخص ثالث خود را آنلاین خریداری کنید، استعلام آنلاین بیمه بدنه خود را دریافت کنید، خرید آنلاین بیمه آتش‌سوزی برای منزل خود انجام دهید، بیمه مسافرتی برای سفرهای خود تهیه کنید و خرید آنلاین بیمه عمر انجام دهید.

شهاب شیرین

منبع : https://blog.bimito.com/1396-07-15

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار