ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کنیم؟

0

در تمام کشورهای دنیا بیمه عمر تضمین‌شده‌ترین طرح بیمه‌ای است که اکثر مردم با توجه به نرخ تورم و نوسانات اقتصادی بدان اعتماد می‌کنند. در بسیاری از کشورهای  پیشرفته یکی از برنامه‌های حیاتی عمر مردم سرمایه‌گذاری در بیمه‌های عمر است؛ چرا که تنها بیمه‌نامه‌ای است که همزمان ۴ رخداد اصلی و احتمالی از جمله ازکارافتادگی، حوادث، مزایا و وام را در کنار تامین سرمایه‌ای مطمئن و تضمینی پوشش می‌دهد. در این بین شرکت پاسارگاد، از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشور، به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استاندارهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح ملی و فعالیت در زمینه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.هر چند که گواهینامه‌های بیمه پاسارگاد در گذر زمان و انتخاب این شرکت به عنوان بیمه برتر از سوی شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران مهر اعتباری است  بر تمام فعالیت‌های این شرکت اما وظیفه خود می‌دانیم سوالات متداول را برای خرید بیمه عمر پاسارگاد پاسخ دهیم.

نگاهی بر شرکت پاسارگاد و فعالیت‌های آن

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت‌های بیمه خصوصی کشوراست  که به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استاندا‌های جهانی ، کسب سود متوازن و همسو با مصالح ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکایی) توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد.

این شرکت در قالب سهامی عام در  تاریخ هجدهم بهمن ماه هشتاد و پنج طی شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال (در سال ۱۳۸۹ این مبلغ به ۶۵۰ میلیارد ریال افزایش داده شده است) در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته‌های بیمه ای تحت شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکزی ایران دریافت و فعالیت خود را از تاریخ ۸۵/۱۲/۱ آغاز نموده است.

این شرکت توانست در تاریخ ۸۶/۸/۵ مجوز قبول اتکایی از موسسات بیمه داخلی را تحت شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی ایران دریافت کند و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۹/۱۸ فعالیت خود را در این بخش آغاز نماید.

چرا بیمه عمر پاسارگاد

آرامش شما ، هدف ما

بیمه پاسارگاد با شعار آرامش شما، هدف ما اقدام به ارائه خدمات بیمه‌ای زیر کرده است:

  • بیمه اشخاص
  • بیمه عمر و آتیه
  • بیمه اموال
  • بیمه مسئولیت

بیمه نامه عمر+پوشش تکمیلی و مزایا فوق‌العاده

بیمه پاسارگاد همزمان چهار پوشش اصلی را ارائه می‌دهد:

پوشش بیمه فوت ناشی از حادثه :

این پوشش به افراد ۱۲ الی ۷۰ ساله تعلق می‌گیرد وطی آن سرمایه فرد متوفی تا سه برابر افزایش یافته و به ذینفعان وی داده می‌شود.

پوشش از کار افتادگی:

این پوشش به افراد ۱۵ الی ۶۰ ساله ای که شاغل هستند تعلق می‌گیرد.با این بیمه‌نامه و تا سن ۶۰ سالگی پاسارگاد متعهد می‌شود حق بیمه عمر و تامین آتیه را تا پایان قرارداد ولی بدون پوشش‌های تکمیلی تقبل کند.

پوشش بیمه بیماریهای تحت پوشش :

این پوشش به افراد ۱۲ الی ۶۰ ساله تعلق می گیرد و ۵ نوع بیماری سکته قلبی- سکته مغزی – سرطان – پیوند اعضاء اصلی بدن جراحی قلب باز(کرونر) را تا سقف ۱۲۵میلیون تومان شامل می‌شود.

 

چرا بیمه عمر
چرا بیمه عمر

سرمایه انسانی بیمه پاسارگاد

سرمایه انسانی ما شاید مهم‌ترین دلیلی باشد که هر بیمه‌گذار می‌تواند با تکیه بر آن از بیمه عمر و آتیه پاسارگاد بهره‌مند شود. به دلیل ماهیت و خصوصیت کسب و کار بیمه گری که با پیچیدگی و ظرافت‌های ویژه ای همراه است آموزش مستمر ضمن خدمت برای همکاران جوان به منظور ارتقاء سطح دانش، توانایی‌ها و مهـارت‌های فنی و رفتاری آنان به یکی از سیاست‌های اصلی تربیت و پرورش سرمـایه انســانی شـرکت تبـدیـل شده اسـت. اکنون این کارشناسان مجرب و با تجربه پاسارگاد هستند که در این مسیر و در جهت ارائه بهترین خدمات به شما متقاضیان عزیر فعالیت می‌کنند.

منبع : http://pasargadinsurance724.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار