ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سوءاستفاده از معافیت مالیاتی:

0

عضو شورای عالی کار به فارس خبر داد:

تکلیف کارگران کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر در دستور کار بعدی شورای عالی کار/ سوءاستفاده از معافیت مالیاتی.

عضو شورای عالی کار دستور کار بعدی کمیته روابط کار شورای عالی کار در موضوع امنیت شغلی کارگران را بررسی معافیت‌های مالیاتی کارگاه‌های زیر ۵ و ۱۰ نفره عنوان کرد.

علی خدایی عضو کمیته روابط کار شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور کار کمیته روابط کار درباره امنیت شغلی کارگران گفت: دستور کار بعدی ما بررسی معافیت‌های مالیاتی است که در سال‌های اخیر ذیل ماده ۱۹۱ قانون کار در در نظر گرفته شده و در سال‌های گذشته برای کارگاه‌های زیر ۱۰ و ۵ نفره اعمال شده است.

خدایی تاکید کرد: این معافیت‌ها منجر به سوء استفاده‌های زیادی از کارگران شده و پیشنهاد بعدی ما به شورای عالی کار این خواهد بود که تعیین تکلیف کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر برای بررسی بی نظمی و جلوگیری از سوء استفاده از کارگران بر مبنای این معافیت های قانونی در دستور کار قرار گیرد.

این عضو شورای عالی کار گفت:جلسه بعدی شورای عالی کار طبق فاصله زمانی قانونی احتمالاً هفته اول تیر ماه برگزار می‌شود و پیشنهاد بررسی این موضوع در بحث امنیت شغلی کارگران از سوی ما مطرح خواهد شد.

وی درباره موضوع آیین نامه تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار درباره ساماندهی قراردادهای موقت در مشاغل غیر مستمر گفت: این آیین نامه در کارگروه روابط کار مصوب شده و به تایید این کارگران کارفرمایان و نمایندگان دولت رسیده است تحلیل ما این است که با توجه به صراحت قانونی و توافق شرکای اجتماعی بر سر این موضوع مانعی برای تصویب آن در هیئت دولت نباشد.

وی ادامه داد: نگران تصویب این موضوع نیستیم چرا که فاصله زیادی از تصویب آن در کارگروه گذشته و هنوز منتظریم تا که از سوی وزیر برای تصویب در هیئت دولت ارائه شود.

منبع : https://www.farsnews.com/news/13970401000341

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار