ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ترند چیست و فرق بین مد و ترند در چیست ؟

0

مد ذوق و سلیقه امروز و زمان حال و ترند یک نو آورى درآینده بسیار نزدیک است.

کلمه مد از زبان فرانسوى (در اصل لاتین) گرفته شده و به معنى روش، طرز ، طریقه و راه است.

ترند برخلاف یک کلمه انگلیسى بوده و به معنى گرایش، تمایل، تحول  در یک جهت خاص رفتن  میباشد . ترند در مجموع به همان مدى گفته میشود که تازه شکل گرفته هنوز به زمان حال و امروز نرسیده و آنقدر میان مردم گسترش نیافته اما در آینده بسیار نزدیک  گسترش میآبد و به اصطلاح مود روز میشود و هنگامى که این کار اتفاق افتاد و یک ترند به زمان حال و امروز رسید و همه از آن استفاده نمود دیگر به آن ترند نه بلکه مد میگویند.
و بعد از تبدیل شدن یک ترند به مد دیرى نمیگذرد و ترند تازه بعدى در راه است.
باید یاد آور شد که هر ترند نو هم نمیتواند به مدتبدیل شود چون آن  ترند ها علاقمند زیاد پیدا نمیکنند و عمر بسیار کوتاه چند روز تا شاید چند هفته دارند و قبل از اینکه از ترند به مد تبدیل شوند دوباره از بین میروند و به یاد فراموشى سپرده میشوند.
فرق کوچک دیگر بین مد و ترند در این است که کلمه مد تنها در مورد پوشاک از لباس تا بوت ، زیورات و آرایش استفاده میشود در حالى که ترند در کنار لباس و زیوارات و آرایش به نو آورى ها در هر جهت گفته میشود مثلا تحولات یا نو آورى در لوازم الکترونیکی ، موبل و فرنیچر ، لوازم خانه ، وسایل نقلیه و غیره.

‎اما امروز معنى مد و ترند تقریبا یکسان شده و در واقع در زبان محاوره روزمره میتوان از هر دو کلمه برای مود استفاده نمود.

منبع : http://dokhtarana.com/trend

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار