ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اشتغال مهمترین خواست جوانان از دولت است:

0

معاون وزیر ورزش در گفت و گو با ایرنا:

اشتغال مهمترین خواست جوانان از دولت است.

تهران- ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اشتغال مهمترین دغدغه و خواست جوانان از دولت است. دولت نیز خواهان حضور جوانان شایسته در نهادهای مختلف است. ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان گواه این موضوع است و بانک مرکزی باید اعطای تسهیلات اشتغالزایی جوانان را تسهیل کند.

محمد مهدی تندگویان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به گفت و گو با جوانان در سفرهای استانی افزود: اشتغال همچنان دغدغه و خواست اصلی جوانان از دولت است.
وی با اشاره به این اینکه برای دولت امکان استخدام دولتی این تعداد جوان امکان ندارد، گفت: بسیاری از جوانان توقع استخدام دولتی دارند، که این موضوع امکان ندارد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال دولت به کمک های حمایتی برای جوانان تاکید بسیاری داشته است، گفت: امیدواریم با محقق شدن تعهدات صندوق حمایت امید و صندوق رسالت موضوع اشتغال جوانان تا حدی رفع شود.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار، حدود ۴۰ درصد جوانان در حوزه اشتغال ورود خوبی داشتند، اما باید حمایت مالی از آنها انجام شود، امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعهد ۱۲هزار میلیارد تومانی برای اشتغال جوانان داشته است و معاونت جوانان وزارت ورزش نیز ۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی داده است.
تندگویان سختگیری های بانکی برای پرداخت اعتبارات را یکی از مشکلات جوانان کارآفرین عنوان کرد و گفت: بانک ها باید تجدید نظری برای پرداخت تسهیلات برای جوانان انجام دهد.
وی اضافه کرد: جوانی که می خواهد این گونه تسهیلات را اخذ کند باید اعتبارات، ضمانت نامه ها و پروانه های لازم را داشته باشد که بیشتر جوانان فاقد این موارد هستند.
بنابراین این گونه موانع سبب شده جوانان نتوانند تسهیلات بگیرند.امیدواریم بانک مرکزی برای تسریع امور در روند اخذ تسهیلات وام های اشتغالزایی برای جوانان وارد شود.
وی اضافه کرد: اعتبارنامه هایی که از سوی معاونت جوانان صادر می شود، به تنهایی نمی تواند به اشتغال منجر می شود.
تندگویان با تاکید بر اینکه جوانان همچنان به وضعیت بهتر، امید دارند، گفت: جوانان گله و دغدغه دارند اما همچنان امیدوار دارند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت تلاش جدی برای افزایش امید در میان جوانان دارد، گفت وی بکارگیری جوانان شایسته در پست های مدیریتی را یکی دیگر از دلایل افزایش امید در بین جوانان عنوان کرد و گفت: اگر جوانان مشاهده کنند در صورت توانایی به مناصب مدیریتی می رسند به آینده امیدوار خواهند شد.
وی درباره لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان گفت: کلیت لایحه در کمیسیون تغییر ساختار در مجلس برگشت خورده است و تا مجلس شورای اسلامی این لایحه بر نگرداند دولت امکان انجام کاری را ندارد.

منبع : http://www.irna.ir/fa/News/82926777

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار