ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فریلنسینگ چیست و چگونه می توانیم از این طریق کسب درآمد کنیم؟

0

تصور کنید که هر روز در فضایی متفاوت مشغول به کار شوید، ملزم به رعایت ساعات کاری نباشید، دور دنیا را سفر کنید و همزمان درآمد هم داشته باشید؛ اگر از تصور چنین شرایطی لذت می برید، پس این مقاله برای شماست. امروزه میلیون ها نفر در سراسر دنیا کار تمام وقت را کنار گذاشته و به عنوان فریلنسر مشغول به کار شده اند. این سبک از کار بین جهانگردان و افرادی که نمی توانند محیط های یکنواخت و رسمی اداری را تحمل کنند طرفداران زیادی دارد. چند سالی است که فریلنسینگ به طور حرفه ای در فضای بیزینس ایران هم رواج پیدا کرده است. پس اگر شما هم دلتان می خواهد از پشت میز نشینی خلاص بشوید و یا در کنار کار تمام وقت، درآمد مضاعف کسب کنید با این مقاله تا انتها همراه باشید.

فریلنسر کیست؟

همانطور که می دانید فریلنسر یا دورکار به فردی گفته می شود که کار را به صورت غیر حضوری، از راه دور و به صورت پروژه ای انجام می دهد. فریلنسینگ شامل گزینه های کاری زیادی از جمله گرافیست، نویسنده، عکاس، برنامه نویس، بازاریاب و غیره می شود. در کار فریلنسینگ، فرد اجرا کننده ی کار ملزم به حضور تمام وقت در محل کار نیست و می تواند کار آماده شده را به صورت آنلاین برای کارفرما ارسال کند. امروزه این سبک کاری متقاضیان زیادی در سراسر دنیا دارد. سایت های انگلیسی زبان بسیاری وجود دارند که افراد متخصص و کارفرما ها را به هم متصل می کنند. این سبک از کار خصوصا برای افرادی که پشت میز نشینی و کار ثابت برایشان خسته کننده است و دوست دارند هر بار در مکان جدیدی کارشان را انجام بدهند جذابیت زیادی دارد. چند سالی است که سرویس های آنلاین و معتبر فریلنسینگ در فضای وب ایران مشغول به کار شده اند. به کمک این سایت ها می توانید سریع تر و راحت تر از هر زمان دیگری، با افرادی که به تخصص شما نیاز دارند آشنا شوید و به کسب درآمد از این راه بپردازید. سه سایت معتبری که در حال حاضر در فضای وب فارسی مشغول به کار هستند و توانسته اند اعتماد مخاطب را جلب کنند، سایت های پونیشا، پارسکدرز و انجام میدم هستند.

پونیشا:

پونیشا یکی از مطرح ترین وبسایت های فریلنسینگ در فضای وب فارسی است. از طریق این سایت می توانید درخواست خود را برای همکاری در پروژه های مختلف ارسال کنید و یا با تعریف یک پروژه به عنوان کارفرما، از توانایی افراد متخصص و دورکار بهره مند بشوید. نحوه ی کار با پونیشا بسیار ساده است. بعد از ثبت نام در سایت، اطلاعات و رزومه ی خودتان را تکمیل می کنید و لیستی از مهارت هایی که توانایی انجامشان را دارید مشخص می کنید. بر اساس همین لیست می توانید پروژه های ایجاد شده و مربوط به مهارت خودتان را در سایت ببینید و برای همکاری با آن ها پیشنهاد بدهید. بر اساس بودجه ی مشخص شده برای هر پروژه می توانید مبلغ درخواستی و زمان تحویل کار به کارفرما را مشخص کنید. در صورت انتخاب شدن، می توانید کارتان را شروع کنید. فریلنسینگ در این سایت ها به نوعی فعالیتی رقابتی محسوب می شود. برای همین مهم است که بتوانید خودتان را به عنوان فریلنسر برتر مطرح کنید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. در انتهای این مقاله راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که به شما در تبدیل شدن به یک فریلنسر حرفه ای کمک خواهند کرد.

پارسکدرز:

پارسکدرز یکی دیگر از سایت های موفق ایرانی در زمینه ی فریلنسینگ است. کار با پارسکدرز درست مثل پونیشا است. در این سایت هم می توانید پروژه های تعریف شده ی کارفرما (که بنام خریدار در سایت معرفی می شوند) را ببینید و به عنوان فریلنسر (که با عنوان فروشنده در سایت معرفی شده اند) با توجه به مهارت و تخصصتان درخواست همکاری بفرستید و هم به عنوان کارفرما یا خریدار پروژه ای را تعریف کنید و از مهارت متخصصان در زمینه ی مورد نظرتان بهره مند بشوید. عمده فعالیت این سایت ها در زمینه های برنامه نویسی، تایپ، ترجمه، کارهای گرافیکی، ویرایش متن و طراحی وب هستند. از آنجایی که سایت هایی نظیر پارسکدرز و پونیشا امنیت مالی طرفین را تضمین می کنند، می توانید با خیال راحت از طریق این سایت ها اقدام به همکاری بکنید.

انجام میدم:

نحوه فعالیت در سایت انجام میدم کمی با دو سایت پونیشا و پارسکدرز تفاوت دارد. در این سایت شما تخصص و مهارت هایتان را به همراه قیمت معرفی می کنید و کارفرمایی که به آن تخصص نیاز دارد به سراغ شما می آید. در واقع روند این سایت برعکس دو سایت قبلی است. یعنی به عنوان یک کارفرما باید درخواست همکاری بفرستید و به عنوان یک فریلنسر درخواست همکاری دریافت خواهید کرد. از آنجایی که خدمات مختلف توسط فریلنسر ها معرفی می شود، حوزه ی کاری این سایت بسیار وسیع و متنوع است. هر مهارتی که دارید کافی است در این سایت ثبت نام کنید و بگویید دقیقا چه کاری را و با چه قیمتی می توانید انجام بدهید. از فروش و تبلیغات و بازاریابی گرفته تا افزایش فالوور های اینستاگرام و تلگرام و گویندگی را می توانید به کمک متخصصین این وب سایت انجام بدهید.

توصیه هایی برای موفقیت بیشتر در فریلنسینگ:

  • مهارت های بیشتری کسب کنید: در بازار کار فریلنسینگ هر چه مهارت های بیشتری داشته باشید موفق تر خواهید بود. اگر کار ترجمه انجام می دهید، سعی کنید به ویرایش و تایپ سریع هم مسلط بشوید. مهارت های تان را افزایش بدهید و برای یادگیری سرمایه گذاری کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید.
  • کاری که در آن مهارت دارید را انتخاب کنید: یک فریلنسر خوب هر کاری را قبول نمی کند. چرا که قبول کردن هر کاری و ارایه ی آن با کیفیت متوسط سابقه ی شما را خراب خواهد کرد. بهتر است تنها پروژه هایی را قبول کنید که در انجام آن ها مهارت کامل دارید.
  • مهارت های ارتباطی تان را گسترش بدهید: داشتن ارتباط خوب با مشتریان سابق و کارفرمای فعلی می تواند جایگاه شما را در دنیای فریلنسینگ بالا ببرد. یادتان باشد تنها ارایه ی کار خوب نیست که مشتری را به سمت شما می کشاند، بلکه نحوه ی برخورد و ارتباط با دیگران است که شما را در نظر آن ها فردی حرفه ای جلوه می دهد.
  • متعهد باشید: تعهد داشتن تنها به معنی متعهد بودن نسبت به پروژه نیست. نه تنها باید در انجام پروژه ها متعهد باشید و در زمان مشخص شده آن ها را انجام بدهید، بلکه باید به فرآیند تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق نیز تعهد داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق نیاز به زمان و کسب تجربه دارید. بنابراین با هر شکستی به دنبال دلایل آن باشید و از ادامه ی کار دست نکشید.
  • منبع : http://proselfmade.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار