ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آغاز پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از سه‌شنبه + جزییات:

0

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی؛ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ١۵ تا ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می شود. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می شود، عیدی خود را در روز ١۵ اسفند ماه دریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی شان با حروف ک، د، ش، ع آغاز می شود  نیز در ١۶ اسفند عیدی را دریافت می کنند.

همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه ، ی آغازمی شود، در روز ١٧ اسفند عیدی دریافت می کنند.

علاوه بر این در روز ١٧ اسفند ماه عیدی مستمری بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می کنند، به حساب آنها واریز می شود.

در روز ١٩ اسفند ماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف ط، خ، س، ظ، ر، ق آغاز می شود، پرداخت خواهد شد و آن دسته از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چشروع می شود ؛ مستمری خود را ٢٠ اسفند دریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف پ ، ت ، ث ، ب ، ا  آغاز می شود نیز، در  ٢١ اسفند و افرادی که نام خانوادگی شان با حرف آ شروع می شود در  ٢٢ اسفند ماه مبلغ عیدی خود را دریافت می کنند.

منبع : https://www.isna.ir/news/96121306691

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار