ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نشست شورایعالی کار را برای منافع کارگران تعطیل کردیم:

0

یک نماینده کارگری در گفت‌وگو با فارس:

نشست شورایعالی کار را برای منافع کارگران تعطیل کردیم/ برای تعیین مزد ۹۷ وقت داریم.

عضو هیأت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار با ا شاره به اینکه عدم حضور در نشست‌های شورای عالی کار به نشانه اعتراض به عدم توجه مسئولان به شرکای اجتماعی است، گفت: اولویت اول ما گرفتن سهم حق درمان کارگران و کارفرمایان است.

علی خدایی، عضو هیأت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که آیا در نشست‌های بعدی شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران شرکت می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: فعلاً در این باره تصمیم نگرفتیم و باید در هیأت مدیره مطرح شود.

وی افزود: تا مشکلات مربوط به موضوع سهم حق درمان صندوق تأمین اجتماعی که اخیراً مصوبه‌ای در مجلس برای واریز آن به خزانه انجام شده، حل نشود در نشست‌های شورای عالی کار در صورت تصمیم اعضای هیأت مدیره، حضور نخواهیم داشت چرا که این حضور باید اثرگذار باشد.

عضو هیأت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار با تأکید بر اینکه مسئولان برای شرکای اجتماعی اهمیتی قائل نیستند، گفت: اگر در موضوع مربوط به سازمان تأمین اجتماعی به کارگران و کارفرمایان اهمیتی داده نشود، قطعاً در موضوعات دیگر نیز اهمیتی قائل نخواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور شما در نشست‌های عالی کار موجب فرصت‌سوزی و از بین رفتن منافع کارگران نخواهد شد، گفت: چنین نیست، فرصت برای تعیین دستمزد وجود دارد علاوه بر این موضوع سهم درمان بلندمدت بوده و برای منافع کارگران نشست شورای عالی کار را تعطیل کردیم.

خدایی گفت: هیچ هدفی جز خدمت به کارگران نداریم و قطعاً در راستای اهداف منافع کارگری حرکت می‌کنیم.

این نماینده کارگری در شورای عالی کار با اشاره به اینکه تعیین دستمزد کارگران زودتر از ۲۵ اسفند ماه سال جاری نخواهد بود، گفت: دستمزد کارگران مربوط به سال آینده است اما موضوع درمان در طول سالیان گذشته شرایط کارگران را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد بنابراین اولویت اول ما حل مشکل مربوط به واریز حق درمان تأمین اجتماعی به خزانه دولت است.

وی گفت: کارگران از ما می‌خواهند تا نسبت به حقوقشان دفاع کنیم و به نظر می‌رسد عدم حضور ما در جلسات شورای عالی کار برای به کرسی نشاندن حرف ما اثرگذار است تا اینکه حضور داشته باشیم و سهم درمان کارگران و کارفرمایان به خزانه دولت برود.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13961209000669

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار