ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

انتقاد از افزایش تسویه حساب های سفید امضاء:

0

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به افزایش روزافزون تسویه حساب های سفید امضا؛ از مجلس و دولت خواست برای حل این مشکل ورود کنند.

غلامرضا عباسی در حاشیه نشست تخصصی گفتگوی اجتماعی سه جانبه ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از اینکه برخی کارفرمایان پا را از حد فراتر گذاشته اند و در کنار قراردادهای سفید امضا از کارگران تسویه حساب سفید امضا دریافت می کنند ، ابراز تاسف کرد و گفت : این رویکرد کارفرمایان که تقریبا مُد شده است علاوه براینکه امنیت شغلی کارگران را به مخاطره انداخته روند رسیدگی به پرونده کارگران را نیز در مراجع حل اختلاف با مشکل روبرو کرده است.
وی با بیان اینکه ۹۶ درصد قراردادهای کار به صورت موقت امضا می شود از انعقاد ۵۰ درصد این نوع قراردادها به صورت سفید امضا خبر داد و گفت : متاسفانه بخشی از این قراردادها همراه با تسویه حساب سفید امضاست.
عباسی با تاکید براینکه مراجعه حل اختلاف نمی توانند کاری برای احقاق حق کارگران انجام دهند از کارگران خواست به هیچ وجه چنین قراردادهایی را امضا نکنند.
وی با اشاره به ماده ۷ قانون کار که کار را به دائم و غیردائم تقسیم کرده است از اینکه هنوز ایین نامه این ماده برای مشخص کردن کارهای دائم و غیردائم تنظیم نشده است ، انتقاد کرد و از مسئولان خواست به این مهم توجه جدی کنند .
منبع : http://www.iribnews.ir/fa/news/2031841

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار