ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مخالفت مجلس با افزایش سن بازنشستگی :

0

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: مجلس با افزایش سن بازنشستگی و در نظر گرفتن معدل ۵ سال آخر خدمت کارمندان برای حقوق بازنشستگی آنها مخالف هستند.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با  تسنیم، با بیان اینکه اخیرا نمایندگان طرحی را در رابطه با  افزایش سن بازنشستگی را تدوین کرده بودند و در کمیسیون اجتماعی این طرح بررسی شد، اظهار داشت:‍ پس از بررسی این طرح از سوی کمیسیون اجتماعی پارلمان رد و از دستور کار خارج شد البته اعضای کمیسیون معتقد هستند که هر اقدامی که انجام می‌شود باید منافع بیمه شده در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون مخالف افزایش سن بازنشستگی کارمندان به ۶۵ هستند، افزود: در  صورتی هم که قرار باشد سن بازنشستگی افزایش یابد این قانون نباید شامل کسانی که در حال خدمت هستند، شود، بلکه این قانون درباره کسانی که پس از تصویب قانون استخدام می‌شوند، اجرا شود در نتیجه شخص با آگاهی استخدام شده و می‌داند که سن بازنشستگی ۶۵ سال است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر معدل حقوق پنج سال آخر خدمت کارمندان برای حقوق بازنشستگی آنها در نظر گرفته شود  باید قید شود که این قانون شامل اشخاصی می‌شود که پس از تصویب قانون در تامین اجتماعی استخدام شوند لذا هر کسی که می‌خواهد استخدام تامین اجتماعی شود با آگاهی کامل استخدام می‌شود.

عزیزی با تاکید بر اینکه این قوانین نباید شامل کسانی که ۲۰ یا ۲۵ سال مشغول خدمت در تامین اجتماعی هستند، شود، تصریح کرد: چرا که افرادی که در حال حاضر در حال خدمت در تامین اجتماعی هستند طبق قانون بر اساس معدل ۲ سال پایان خدمت استخدام شده‌اند و آنها بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند.

منبع : https://www.iranjib.ir/shownews/46003

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار