ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بودجه همسان‌سازی باید دوبرابر شود :

0

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت را ملزم می‌کنیم ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود به تامین‌اجتماعی را بپردازد/بودجه همسان‌سازی باید دوبرابر شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس می‌گوید: در نظر داریم دولت را ملزم کنیم سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های خود به صندوق سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

مهرداد بائوج‌ لاهوتی (نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون تلفیق مجلس) در ارتباط با ضرورت بحث اصلاح لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ و بحث انتقال بودجه به کمیسیون تلفیق مجلس، به خبرنگار ایلنا گفت: دولت باید در رابطه با مواردی مانند حقوق معوق بازنشستگان و فرهنگیان و بحث مطالبات صندوق تامین اجتماعی، جدی‌تر در لایحه بودجه ورود می‌کرد.

نماینده مردم لنگرود درباره مستمری بازنشستگان ضمن اشاره به ضرورت توجه به معوقات، اعلام کرد: در لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال کرد و ۱۲۰ نفر از نمایندگان برای اصلاح آن را برگردانده‌اند، به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هزار میلیارد تومان ردیف بودجه پیش‌بینی شده که رقم مورد انتظار نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق دوبرابر این یعنی دو هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق در رابطه با بحث مطالبات تامین اجتماعی از دولت، توضیح داد: دولت به تامین اجتماعی بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان، بدون درنظر گرفتن سود و بهره این پول در مدتی که این بدهی از سال‌ها قبل محقق و انباشته شده است، مقروض است.

لاهوتی با بیان این مسئله که اگر چنین بدهی زیادی را بتوان به صندوق تامین اجتماعی پرداخت کرد، یک اتفاق انقلابی رخ داده است، گفت: ما درنظر داریم در کمیسیون تلفیق دولت را ملزم کنیم سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های خود به صندوق تامین اجتماعی را پرداخت کند. درواقع به‌دلیل مضیقه دولت در پرداخت چنین رقمی را پیشنهاد داریم که دولت با تهاتر اموال قابل انتقال خود، این بدهی را پرداخت کند.

وی در پایان با تکذیب بحث افزایش قیمت‌ها در بودجه سال آینده اظهار کرد: هیچ افزایشی در قیمت حامل‌های انرژی و نرخ اقلام ضروری مانند نان و مواردی از این دست در بودجه سال پیش‌رو لحاظ نشده است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار