ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعتراض بازنشستگان همدانی به واریز حق بیمه درمان کارگران به خزانه دولت :

0

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان همدان با انتشار نامه‌ای مخالفت خود را با تصمیمات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص واریز ۹/۲۷ حق بیمه درمان کارگران به خزانه دولت اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان همدان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه نمایندگان مردم همدان «حمیدرضا حاجی بابایی» و «امیر خجسته» آمده است: ما بازنشستگان مخالف واریز ۹/۲۷ حق بیمه درمان کارگران (به دلایلی که در ادامه نامه به آن اشاره می‌شود) به خزانه دولت هستیم و از شما نمایندگان فهیم ملت ایران استدعا داریم جلوی این مصوبه معنی‌دار را بگیرید.

در ادامه این نامه گفته شده: ما اعلام می‌کنیم این اقدام به نفع کشور نیست. به نفع نیروی کار و بازنشسته و به نفع نظام جامعه انقلاب وکشور نیز نمی‌باشد.

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان همدان در بخش دیگری از نامه خود با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک نظام مستقل و یکپارچه است و این اقدام غیرکارشناسی استقلال سازمان تامین اجتماعی را زیر سوال می‌برد و آن را نابود می‌کند، افزوده است: این دست اقدامات غیرکارشناسی امور جاری مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی را دچار وقفه خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه خطاب به نمایندگاه مجلس تاکید شده است؛ امروز سازمان تامین اجتماعی دچار کسری منابع است که متاسفانه این کسری و مشکلات امروز ما بازنشستگان در این سازمان به دلیل تحمیل یکسری قوانین خارج از قوانین بیمه‌ای توسط مجالس قبلی بر این سازمان وارد شده است.

در ادامه این نامه می‌خوانیم؛ در تمام این سال‌ها و سال‌های گذشته هیچ‌گاه دولت به تعهدات خودش و مجلس که برعهده این سازمان نهادند و از حق ما کارگران و بازنشستگان برداشت کردند، عمل نکردند تا امروز شاهد ۱۴۵ هزار میلیارد تومان طلب از دولت باشیم.

به گفته کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان همدان، تنها امید کارگران و بازنشستگان امروز به نمایندگان مجلس است که به پیشنهاد کمیسیون تلفیق مجلس رای نداده بلکه تدبیری اندیشیده کنند تا ضمن اینکه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود، شاهد اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز باشیم.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار