ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سرمایه‌گذاری به روش فرشته:

0

سرمایه گذاری فرشته نوعی سرمایه گذاری عادلانه است و سرمایه گذار فرشته شخصی است با سرمایه­‌ خالص بالا که از آن برای سرمایه گذاری استفاده می‌کند و برای این سرمایه گذاری تنها به تصمیمات خود متکی است.

به گزارش ایبِنا، سرمایه گذاران معمولا به‌ امید رسیدن به سود در کسب‌ و کار شما سرمایه گذاری می­‌کنند (به‌ صورت خرید سهام)؛ برای همین نه‌ تنها کسب‌ و کار شما را با افزایش سرمایه­ حمایت می­‌کنند، بلکه تجربه و دانش خود را نیز در راستای کسب موفقیت در اختیار شرکت شما قرار می‌دهند.

آنها می‌­توانند به‌تنهایی سرمایه گذاری کنند یا در قالب سندیکا (گروهی از فرشته‌­ها) این کار را انجام بدهند. هر سرمایه گذار فرشته­‌ به حوزه­‌ خاصی از کسب و کار علاقه‌مند است. این افراد معمولا مبالغی بین ۴۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری می­‌کنند؛ همچنین به‌ واسطه­‌ سندیکاها این مبالغ تا ۸ میلیارد تومان نیز می­‌رسد.

سرمایه گذاران فرشته به‌ دنبال رسیدن به اهداف سرمایه گذاری خود در پروسه‌­ای ۳ تا ۸ ساله‌اند. در نتیجه از همان ابتدا موقعیت کسب‌ و کار شما را می­‌سنجند تا ببینند شرکت‌تان می‌تواند به اهدافش برسد یا نه.

سرمایه گذاری فرشته مهم­‌ترین منبع سرمایه گذاری در استارتاپ­‌ها و شرکت­‌های نوپاست که به‌ دنبال فروش سهام برای توسعه‌­ کسب‌ و کارشان هستند. از آنجا که بسیاری از سرمایه گذاران فرشته به‌ صورت شخصی سرمایه گذاری می­‌کنند، محاسبه‌ مبلغ دقیق سرمایه گذاری تا اندازه­‌ای دشوار است.

با وجود این، تخمین زده می­‌شود که سرمایه گذاران فرشته در کسب‌ و کار بریتانیا، در هر فصل (دوره‌­ سه‌ماهه) حدود ۱٫۵ میلیارد پوند سرمایه گذاری می‌کنند. این میزان بیش از سه برابر مبلغی است که سالانه برای سرمایه گذاری در شرکت­‌های نوپا در دسترس قرار دارد. با وجود اینکه تخمین زده می­‌شود ۱۸ هزار فرشته­‌ سرمایه گذار در بریتانیا وجود دارد، برای سرمایه گذاری در کسب‌ و کارهای شخصیِ بالقوه­‌ رو به‌ رشد، به تعداد بیشتری از افراد نیاز است.

منبع : http://www.ibena.ir/news/80663

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار