ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت را وادار کنید بدهی‌های تامین اجتماعی را بپردازد:

0

کانون هماهنگی شوراهای استان تهران خطاب به کمیسیون تلفیق:

دولت را وادار کنید بدهی‌های تامین اجتماعی را بپردازد/ لزوم جلوگیری از تصویب قوانینی که به زیان کارگران است .

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در نامه‌ای خطاب به کمیسیون تلفیق، مجلس، خواستار توجه جدی نمایندگان به مطالبات خود در زمینه بودجه شدند.

به گزارش ایلنا، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران، در نامه‌ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، خواستار آن شدند که نمایندگان در جریان بررسی بودجه سال آینده، مطالبات کارگران ازجمله لزوم پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی و حفظ استقلال این سازمان را درنظر بگیرند.

متن نامه که به امضای حسین حبیبی، دبیر این تشکل کارگری، رسیده، از قرار زیر است:

احتراما به عرض می‌رساند شورای اسلامی کار استان تهران به عنوان نماینده کارگران از شما وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی مصرانه می‌خواهد ضمن اعمال فشار بر دولت نسبت به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۴۰ هزار میلیارد تومان نسبت به حذف بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷ اقدام کنید؛ چراکه بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه، دخالت آشکار و دست‌اندازی دولت به منابع و کیان سازمان تامین اجتماعی (متمرکز کردن تمامی سهم درمان و سایر منابع مربوطه در حسابی نزد خزانه‌داری کل کشور) که از مصادیق حق الناس هست می‌باشد؛ مسلما ما کارگران از هرگونه دست‌اندازی و دخالت دولت‌ها و سازمان تامین اجتماعی ناراضی بوده و بر این باوریم که فقط با حضور و تصمیم شرکای اجتماعی در قالب شورایعالی تامین اجتماعی می‌تواند به نحو شایسته و قابل قبول در خدمت به بیمه‌شدگان بود و از شما وکلای مردم نیز انتظار می‌رود وفق اصول ۳، ۲۲، ۲۵، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۴۳، ۲۶ و ۱۰۴ قانون اساسی نسبت به تامین حقوق مردم و کارگران مانند ایجاد امکانات عادلانه برای همه، ایجاد رفاه و رفع فقر و برطرف ساختن هر نوع محرومیت در زمینه‌های تغذیه و مسکن و کار و بهداشت و تعمیم بیمه و امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی برای احراز مشاغل، ایجاد امنیت شغلی و تشکیل تشکل کارگری، اقدام جدی به عمل آورید و فراموش نکنید شما با رای همین مردم در جایگاه نمایندگی مجلس حضور دارید. بنابراین موظفید از تصویب قوانینی که موجب خسارت به کارگران و سازمان تامین اجتماعی می‌شود جلوگیری کرده و شرایطی فراهم آورید تا با ایجاد امنیت شغلی از طریق اشتغال پایدار، سازوکار الزام به بیمه‌پردازی جهت رشد و تعالی سازمان تامین اجتماعی ایجاد گردد؛ در غیر این صورت مسوولیت بروز هرگونه بحران برای کارگران و سازمان تامین اجتماعی متوجه شما نمایندگان خواهد بود که بی‌پاسخ نخواهد بود.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار