ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برنامه اشتغال لایحه بودجه ۹۷ نیازمند بازنگری است :

0

یک نماینده مجلس گفت:با فرض عملیاتی شدن تمام برنامه های ارائه شده بخش اشتغال در لایحه بودجه ۹۷ باز هم دولت باید در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دارای مدارک بالا و تحصیلات غیر مرتبط تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگاراقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمن آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ در خصوص ویژگی های لایحه بودجه ۹۷ تصریح کرد:در حال حاضر دغدغه ما این است که آیا برنامه بودجه ۹۷ در خصوص اشتغال به طور کامل محقق می شود یا خیر؛ دولت اعتقاد به خروج از بحران اشتغال دارد و برنامه ارائه شده نیز روی کاغذ خوب است ولی در عمل باید منتظر ماند.

وی ادامه داد:البته آنچه دولت ارائه کرده است نقاط ابهامی دارد و دغدغه ما در مجلس این است که با فرض عملیاتی شدن تمام برنامه ها باز هم دولت باید در برنامه خود در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دارای مدارک بالا و تحصیلات غیر مرتبط تجدید نظر کند و برنامه ریزی جدیدی ارائه دهد.

ایمن آبادی تاکید کرد:در مجلس با افزایش ۵۰ درصدی قیمت کالایی که تاثیر بالایی دارد مخالف هستیم اما احتمالا افزایش جزئی در حامل های انرژی خواهیم داشت و هر تغییراتی با نظر دولت بوده است.

این نماینده مجلس در خصوص طرح واگذاری پروژه های نیمه تمام گفت: ما در کشور پروژه ها یی با قدمت ۳۷ ساله داریم و باید این طرح ها هرچه سریع واگذار گردد زیرا برخی پروژه ها به اثار باستانی تبدیل شده است.

وی در خصوص وضعیت پرداخت یارنه نقدی در سال آینده گفت: در صورت تصویب در صحن علنی همه نفرات تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و کارمندان ، بازنشستگان با حقوق زیر دو میلیون تومان و ایثارگران و رانندگان و حاملان بار و … که احتمالا تعداد این افراد به ۵۰ میلیون نفر خواهد رسید در سال آینده مشمول دریافت یارانه خواهند بود.

منابع حاصل از فروش املاک تملیکی جایگزین درآمد افزایش قیمت حامل های انرژی

بر اساس این گزارش لاهوتی دیگر نماینده مجلس در ادامه برنامه اظهار داشت: امسال دولت برای اولین بار بسته ۷۳ هزار میلیارد تومانی برای اشتغال یک میلیون و ۳۳ هزار نفر تعریف نموده است .

وی ادامه داد:کمیسیون تلفیق تا کنون با بالا بردن قیمت حامل های انرژی مخالفت کرده است و رقمی که جایگزین آن شده است که ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش املاک تملیکی مانند کالاهای قاچاق است که جای نگرانی دارد زیرا نفس خود فروش کالای قاچاق به اشتغال ضربه می زند.

لاهوتی در خصوص طرح های نیمه تمام دولت گفت: تصور ما اینست که در خوشبینانه ترین حالت ما ۳۰ سال بعد طرح ها را تکمیل خواهیم کرد و دولت در تبصره ۱۸ بودجه چند مدل برای اتمام پروژه های نیمه تمام دیده شده است که یکی واگذاری پروژه ها به بخش خصوص و یک راهکار دیگر برای اتمام پروژه ها همکاری دولت، بخش خصوصی و بانک ها برای اتمام طرح ها است.

منبع : http://www.yjc.ir/fa/news/6395561

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار