ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش قیمت بنزین آغاز گرانی است:

0
کریمی:

افزایش قیمت بنزین آغاز گرانی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی، وضعیت معیشتی بسیاری از خانوارها را تضعیف می کند.

حمدالله کریمی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره نرخ حامل های انرژی گفت:رفع مسائل و مشکلات اقتصادی مردم یکی از بدیهی ترین اولویت های کشور است که باید تمامی مسئولان در این راستا تلاش کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:بعد از تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ به مجلس، مواد و تبصره های لایحه از سوی نمایندگان مجلس،کارشناسان و مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعیین نرخ حامل های انرژی می تواند در روند قیمتی بازارهای مختلف کشور تاثیرگذار باشد و تجربه بیانگر این است بطور مثال رشد قیمت بنزین باعث افزایش نرخ بسیاری از کالاها و خدمات در کشور شده است.

کریمی در ادامه ی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:در شرایطی که آمار بیکاران در کشور بالا است و همچنین به دلیل رکود در اقتصاد کشور، در سال های گذشته، سطح درآمد بسیاری از مردم مناسب نبوده بنابراین افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی، وضعیت معیشتی بسیاری از خانوارها را تضعیف می کند.

نگرانی مردم در خصوص اخبار قطع یارانه های نقدی

وی ادامه داد:بسیاری از مردم در مکاتبات و ملاقات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  از اخبار مبنی بر افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه نقدی در سال آینده ابراز نگرانی دارند هرچند که هنوز مصوبه در مجلس در خصوص موضوعات مذکور تصویب نشده اما حتی اخبار مذکور  نیز باعث گلایه مردم شده است بنابراین باید در خصوص این موضوعات کار کارشناسی دقیق انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:نمایندگان مردم در مجلس تلاش خواهند کرد تا در خصوص موضوعات  مذکور به نحوی تصمیم گیری شود که فشاری به اقتصاد خانوارها وارد نشود.

منبع : http://www.icana.ir/Fa/News/363762

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار