ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با اقتصاد بلاتکلیف نمی‌توان مشکلات را حل کرد :

0

کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با افکارنیوز:

اوضاع اقتصاد مبهم است/ با اقتصاد بلاتکلیف نمی‌توان مشکلات را حل کرد .

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: چهار سال گذشته و همچنان بلاتکلیفی و اوضاع مبهم را در کشور داریم. تا فضای بلاتکلیفی برطرف نشود، نمی‌توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

به گزارش افکارنیوز، جعفر خیرخواهان درباره وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: با توجه به وعده‌هایی که در گذشته داده شده بود، متاسفانه در وضعیت اقتصادی عقب ماندیم.

وی افزود: تنها رشد جمعیتی را که اوایل انقلاب ترس ایجاد کرد و پیش‌بینی می‌شد انفجار جمعیت در کشور ایجاد شود، توانستند مهار کنند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: از طرف دیگر، کارهایی مانند ایجاد دانشگاه آزاد نیز موفقیت‌آمیز بوده است، اما مدیریت و مداخله‌های سیاسی در این حوزه‌ها کار را با مشکلاتی روبه‌روکرد.

خیرخواهان عنوان کرد: کارهایی که ایده آن خوب بوده، در عمل خوب هدایت نشده است. برخی از مشکلات را دشمنان خارج از کشور دامن می‌زنند که ما نتوانیم پیشرفت کامل در کشورداشته باشیم.

وی متذکر شد: در بخش مالیات مشکلات به دلیل کاهش سهم نفت در درآمدها کم شده و از طرف دیگر بانک‌ها می‌توانند کسانی را که باید مالیات دهند، بهتر شناسایی کنند.

این کارشناس اقتصادی افزود: امکانات اطلاعاتی بهتری داریم و وضعیت مالیاتی در آینده بهتر خواهد شد. اما

دو حوزه دیگر خیلی فسادخیز است. دانش و تخصص روز دنیا را استفاده نکردیم و عقب ماندیم. این موضوع می‌تواند برای کل کشور مشکل‌زا شود.

خیرخواهان ادامه داد: در حال حاضر چهار سال گذشته و همچنان بلاتکلیفی و اوضاع مبهم را در کشور داریم. تا فضای بلاتکلیفی برطرف نشود، نمی‌توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

منبع : http://www.afkarnews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار