ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با نیروی کار ۷۰ ساله به ژاپن و کره نمی‌رسیم:

0

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی مطرح کرد:

با نیروی کار ۷۰ ساله به ژاپن و کره نمی‌رسیم.

بک مقام مسئول کارگری معتقد است در بازار کاری که بازنشستگان بعد از ۳۰ سال کار باید همچنان در جست‌وجوی شغل باشند و نیروهای جوان جویای کار در خیابانها پرسه بزنند، نمی‌توان فرهنگ کار را نهادینه کرد.

فتح اله بیات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرهنگ کار با شعار و سخنرانی و جلسه نهادینه نمی‌شود. ما نیاز به الگوبرداری صحیح از تجربیات کشورهایی هستیم که در این زمینه پیشرو هستند و باید روی فرهنگ کار سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که بسیاری از بازنشستگان پس از فراغت از کار همچنان در جست‌وجوی کار هستند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود و خانواده را تامین کنند.طبعا در بازار کاری که بازنشسته بعد از ۳۰ سال دنبال کار می‌گردد و نیروی جوان و فعال در کنار خیابانها پرسه می‌زند، نمی‌توانیم انتظار نهادینه شدن فرهنگ کار را داشته باشیم.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر اینکه داشتن نیروی تحصیلکرده بیکار بهتر از نیروی بیکار بی سواد است،‌ ادامه داد: باید از لحاظ عقلی بپذیریم وقتی نیروی بیکار تحصیلکرده داریم، هر زمان امکان دارد که بازار کاری برای او به وجود آید و خودش را با حداقل آموزش با بازار کار وفق بدهد ولی بیکار بی سواد با رفتارهای ناهنجار خود می‌تواند اتفاقات ناگوار را رقم بزند.

بیات گفت: باید به فکر صنعت و تولید کشور باشیم و فراموش نکنیم که با نیروی کار ۷۰ ساله نمی‌توانیم به کره و ژاپن برسیم.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است از تعدد شغل‌ها در مملکت جلوگیری کنیم تا بازار کار برای نیروهای کار جوان باز شود و سیستم معیوبی که در آن عده‌ای ۱۰ شغله هستند و به هر پست و مقامی که می‌رسند آن را رها نمی‌کنند، اصلاح کنیم.

منبع : https://www.isna.ir/news/96100904302

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار