ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مجلس مخالف هر نوع گرانی در شرایط فعلی است:

0
شاعری:

مجلس مخالف هر نوع گرانی در شرایط فعلی است/ در کمیسیون کشاورزی به دنبال حل مشکلات هستیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و به علت رکود و عدم تنظیم بازار توسط دولت قدرت خریدشان مناسب نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی برخی اقلام، اظهار داشت: افزایش قیمت غیرمتعارف برخی اقلام مانند تخم مرغ در بازار موجب نگرانی مجلس شده است.

وی افزود: در کمیسیون کشاورزی هم ما این موضوع را به زودی در دستور کار قرار می‌دهیم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام می‌شود بتوانیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه ما با هر نوع گرانی و افزایش قیمت در شرایط فعلی مخالف هستیم، عنوان کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و به علت رکود و عدم تنظیم بازار توسط دولت قدرت خرید مردم اکنون مناسب نیست؛ به همین دلیل هر نوع افزایش قیمت موجب نارضایتی مردم در جامعه خواهد شد.

شاعری ادامه داد: اکنون ما شاهد هستیم قیمت بالای خودرو بازار را به هم ریخته و دولت کنترل لازم را ندارد، بازار خودرو را رها کرده و به بهانه افزایش تعرفه واردات از تیرماه سال جاری سامانه ثبت سفارش خودرو را بسته ولی هر روز شایعه می‌کنند که به زودی باز می‌شود و تعرفه‌ها را افزایش می‌دهیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این تقاضای روانی در جامعه باعث متراکم شدن بازار شده و قیمت‌های خودرو را بعضا تا ۶۰ درصد افزایش داده و یک نوع نابسامانی در بازار خودرو می‌بینیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه این نابسامانی در بازار تخم مرغ هم قابل مشاهده و در این زمینه رکورد زده شده است، گفت: عموما مصرف مردم نان، گوجه فرنگی و تخم مرغ است و این اقلام جزو سبد اصلی قشر پایین جامعه است که اگر اینها گران شود واقعا موجب آسیب رساندن به سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم خواهد شد.

به گزارش فارس،وی در خاتمه به نامه کمیسیون کشاورزی به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: ما طی این نامه مراتب اعتراض خود را نسبت به گرانی‌های موجود به نمایندگی از ملت اعلام کردیم.

منبع : http://www.icana.ir/Fa/News/363203

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار