ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بودجه انقباضی کارگران را فلج می‌کند:

0

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو:

بودجه انقباضی کارگران را فلج می‌کند/ نگرانیم که مزد را به اصطلاح سَمبَل کنند .

اکبر علیپور با انتقاد از سیاست‌های انقباضی در اقتصاد کلان کشور گفت: نگرانیم که امسال نیز مذاکرات مزدی رهاورد قابل توجهی برای کارگران نداشته باشد.

اکبر علیپور (رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با مناسبات اقتصادی کشور و تاثیر آن بر کارگران گفت: افزایش قیمت‌ها، حذف یارانه‌ها و در کل اتفاقاتی که قرار است سال آیند بیفتد، نگران‌کننده است.

وی افزود: بودجه انقباضی کارگران را از چند جهت تحت فشار قرار می‌دهد؛ از یک طرف هزینه‌های زندگی بالا می‌رود و خدمات رفاهی و حمایتی کاهش می‌یابد و از طرف دیگر، صرفه‌جویی‌های دستمزدی دولت برای کارگران، اتفاق میمونی نیست؛ چرا که نشان می‌دهد دولت نمی‌خواهد به جهش دستمزدی تمکین کند.

این فعال صنفی کارگران معدن با بیان این که مزدبگیران سالهاست که با سیلی صورت خود را سرخ کرده‌اند و از مواهب حداقلی محرومند؛ گفت: دیگر وخامت اوضاع به جایی رسیده که اگر نخواهند در تصمیم‌گیری‌های کلان تغییرات اساسی بدهند، گرسنگی و فقر چندجانبه همه‌گیر خواهد شد.

علیپور در پایان گفت: ما کارگران نگران هستیم که به روال هر ساله باز هم مزد را به اصطلاح سمبل کنند و در آخرین روزهای سال، با شعبده‌بازی اعلام کنند که مزد یک یا دو درصد از تورم ساختگی بالاتر تعیین شده‌است؛ این قبیل ترفندها دیگر نخ‌نماست و نمی‌تواند به اقناع کارگران بیانجامد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار