ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امکان دریافت پول و افتتاح حساب با کارت ملی هوشمند به‌زودی:

0

سخنگوی ثبت احوال به ایسنا خبر داد:

امکان دریافت پول و افتتاح حساب با کارت ملی هوشمند به‌زودی.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: یکی از بانک‌های عامل به منظور کاربردی کردن کارت‌ ملی هوشمند و استفاده از آن، خدمات بانکی افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه نقد را در نظرگرفته است که در هفته جاری از آن رونمایی خواهد شد.

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از بانک‌ها به منظور کاربردی کردن کارت‌ ملی هوشمند و استفاده از آن خدماتی را در مجموعه‌اش در نظرگرفته است، اظهار کرد: یکی از خدمات قابل ارائه این است که اگر فردی کارت عابر بانک به همراه نداشته باشد بتواند با استفاده از کارت ملی هوشمند پول دریافت کند.

وی ادامه داد: افتتاح حساب از خدمات دیگر در نظر گرفته شده در این بانک است؛ به طوری که افراد بدون مراجعه مستقیم به بانک و تنها با قرار دادن کارت‌های ملی هوشمند خود در یک کارتخوان یا دستگاه ATM، می‌توانند حساب افتتاح کنند.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال همچنین به موضوع خود دریافت اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند با کارت‌های ملی هوشمند خود، وجه نقدشان را به دستگاهی مشابه ATM برده واز این طریق با احراز هویت کارت ملی هوشمند آنان، وجه خود را واریز کنند که این طرح در هفته جاری رونمایی خواهد شد.

منبع : https://www.isna.ir/news/96100200836

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار