ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش نیافتن حقوق بازنشستگان یک تبعیض است:

0
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نیافتن حقوق بازنشستگان یک تبعیض واضح بوده و اصل تبعیض سبب نارضایتی شده است.

به گزارش کارگرآنلاین، سمیه محمودی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید به این نکته اشاره کرد که این موضوع به صورت قانون در برنامه ششم توسعه آورده شده اما اجرایی نشده و باید در بودجه سال ۹۷ منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی افزود: بازنشستگان همواره در جلسات و دیدارهای مختلف خواستار این همسان‌سازی بوده و می‌خواهند که عدالت در پرداختی‌ها رعایت شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این اختلاف و نارضایتی زمانی به وجود آمد که حقوق شاغلان افزایش پیدا کرد و حقوق بازنشستگان سر جای خود ماند این یک تبعیض واضح است و اصل تبعیض سبب نارضایتی شده است.

وی بیان کرد: مسأله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ششم گنجانده شده و اکنون دولت موظف به اجرای آن است، اما تاکنون از سوی دولت اقدامی در این باره انجام نشده است.

محمودی تصریح کرد: این را باید در نظر گرفت که یک بازنشسته شرایط زندگی سخت‌تر و پر هزینه‌تری نسبت به شاغلان دارد که در یک برهه زمانی نادیده گرفته شده و تنها راه حل، دیدن منابع مالی در بودجه ۹۷ است.
منبع: تسنیم

http://kargaronline.ir/fa/news-details/69177

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار