ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اختلاف حقوق بین مدیر و کارگر ‌در جامعه ‌ایران زیاد‌ است:

0

دبیر جامعه اسلامی کارگران اصفهان:

اختلاف حقوق بین مدیر و کارگر ‌در جامعه ‌ایران زیاد‌ است.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان با بیان اینکه اختلاف طبقاتی بین کارگر و کارفرما در جامعه دیده می‌شود، گفت: عدالت در پرداخت حقوق کارگران رعایت شود.

کارگرآنلاین: حسین رحمانی با تأکید بر لزوم ایجاد عدالت بین کارگر و کارفرما اظهار داشت: با کارگران باید به‌گونه‌ای رفتار شود تا این حس در آن‌ها ایجاد شده که کار از آن خودشان است، احساس تعلق به شغل و احساس مفید بودن در وظیفه‌ای که انجام می‌دهند سبب رضایت کارگران شده و توفیق آن‌ها در اجرای وظایف شغلی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کارگر باید همیشه شریک کارفرما باشد، افزود: اگر بین کارفر و کارفرما همدلی و صمیمیت وجود داشته باشد و کارفرما کارگر خود را همکار و شریک بداند، می‌توان نسبت به اجرای عدالت در جامعه کارگری خوشبین بود.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان با اشاره به اختلاف حقوق کارگر و کارفرما بیان کرد: اختلاف حقوق و دستمزد بین کارگر و کارفرما در برخی از دستگاه‌ها از زمین تا آسمان است و این سبب ایجاد اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود، تلاش ما باید بر این باشد تا این اختلاف کم شده و عدالت در پرداخت حقوق کارگران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اختلاف حقوق بین مدیر و کارگر در کشورهای توسعه یافته ۲۰‌ درصد است، اظهار داشت: این اختلاف در جامعه کارگری ایران بیشتر است و سبب می‌شود تا کارگر احساس کند کاری که موظف به انجام آن است مختص به او نیست.

رحمانی خاطرنشان کرد: کارگر باید به آینده امیدوار شود تا بهره‌وری در جامعه و اقتصاد کشور افزایش پیدا کند، در این صورت هم محصول با کیفیت تولید می‌شود و هم وضعیت اقتصادی بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتقاء بهره‌روی سبب اعتماد مردم نسبت به محصولات داخلی می‌شود، تصریح کرد: زمانی که بهره‌وری بالا رفت، محصولات داخلی با کیفیت تولید می‌شوند و مصرف‌کننده برای استفاده از محصولات داخلی رغبت پیدا می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: زمانی که تولیدات داخلی مصرف نشوند، کارگر شغل خود را از دست می‌دهد و اقتصاد کشور با مشکل مواجه می‌شود./تسنیم

منبع : http://kargaronline.ir/fa/news-details/50460

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار