ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رقیب جدید بیت‌کوین؛ لیت‌کوین چیست؟

0
لیت کوین چهارمین ارز رمزگذاری شده است که با رشد ۵۸۰۰ درصدی در سال جاری رکورد بالایی را دربازار ارزهای رمزگذاری شده زده است.

عصر بانک؛به گزارش سی ان بی سی،قیمت لیت کوین روز دوشنبه  به بالاترین رقم یعنی ۲۵۵٫۴۲ دلار رسید که نسبت به اول ژانویه سال جاری رشد ۵۸۰۰ درصدی داشته است.این پول در ژانویه ۴٫۳۶  دلار بوده است.

 

لیت کوین چیست؟

 

لیت کوین یک ارز رمزگذاری شده است که توسط چارلی لی پایه گذاری شده است.این پول،چهارمین ارز بزرگ دیجیتالی است که در بازار سرمایه گذاری بعداز بیت کوین و اتریوم رکورد زنی کرده است.

 

ارزش این بازار در حال حاضر ۱۴٫۴ میلیارد دلار در مقایسه با  بیت کوین ۲۸۲ .۸ میلیارد دلاری است.

 

لیت کوین هم مثل مانند بیت کوین با سیستم بلک چین(سیستمی که ورود و خروج پول با رمزگذاری تعیین می شود) کار می کند و از این لحاظ امکان سواستفاده در آن کم است.

 

تفاوت بیت کوین و لیت کوین چیست؟

 

عرضه لیت کوین در مقایسه با بیت کوین محدود بر ۸۴ میلیون است.در حال حاضر ۵۴٫۲۶۸٫۳۵۸ لیت کوین در حال گردش است.این در حالی است که عرضه بیت کوین ۲۱ میلیون بوده که ازاین میزان ۱۶٫۷۳۶٫۱۳۷ بیت کوین در حال گردش است.

 

معاملات لیت کوین کمی بیش از دو دقیقه طول می کشد،حال آنکه معاملات بیت کوین ۳۰۰ دقیقه است.

 

«لی» خالق لیت کوین چندباری گفته است که لیت کوین می تواند  بازیکن کلیدی باشد به این دلیل که سرعت تراکنش آن بیشتر است حال آنکه بیت کوین بیشتر ارزش خود را ذخیره می کند.

 

چه اتفاقی می افتد؟

 

دلایل زیادی پشت افزایش قیمت بیت کوین نهفته است.یکی از دلایل رشد،توجه روزافزون کاربران  برای دریافت ارزهای رمزگذاری شده است.

 

لی در توییتی که تصویری از داده های بازار ارزهای دیچیتالی را هم ضمیمه آن منتشر کرده،نشان داد که ارزهای رمزگذاری شده ه اکنون جز محبوب ترین معاملات در بازار جهانی است.

 

لیت کوین اما به دلیل سرعت کم بیت کوین سود بیشتری کسب کرده است.

 

یکی دیگر از دلایل رشد لیت کوین،می تواند علاقه سرمایه گذاران برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتالی باشد. به طوری که گزارش سایت کریپتوکامپر نشان می دهد حدود ۴۰ درصد از خریداران لیت کوین از بیت کوین استفاده کرده اند.

 

کارشناسان می گویند: لیت کوین یکی از مهمترین جایگزین های بیت کوین است که می تواند درمعاملات با بیت کوین رقابت کند.

/خبرآنلاین

منبع : http://asrebank.ir/news/143116

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار