ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جزییات خبر خوش برای بازنشستگان! :

0

تداوم افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۷ ادامه خواهد یافت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این‌باره توضیح داد.

تیتر۲۰ – روزی نیست که بخشی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره مشکلات معیشت کارکنان بازنشسته ارتش، صندوق های فولاد و سایر صندوقهای بازنشستگی، گلایه های خود را مطرح نکنند.

مسئله افزایش حقوق بازنشستگان یکی از اصلی ترین خواسته های این اقشار است که به دلیل مشکلات معیشتی این قشر، موضوعی قابل بحث بوده و نیاز به توجه ویژه دولت دارد.
هر چند در ایران صندوقهای بازنشستگی به عنوان نهادهای عمومی غیر دولتی شناخته می شوند ولی چشم انتظاری بازنشستگان به حل مشکلات آنها با بودجه دولتی، عموما توسط مسئولان قوه مجریه پاسخ داده می شود. از جمله امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مشکلات تامین معیشت بازنشستگان گفت: افزایش حداقل حقوق و اجرای طرح پلکانی یکی از سیاست های موفق دولت در سال های اخیر بوده و در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت.
علی ربیعی، در مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری با اشاره به تخصیص ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری در دو سال اخیر، گفت: افزایش حداقل حقوق و اجرای طرح افزایش پلکانی که یکی از سیاست های موفق دولت در سال های اخیر بوده است، در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت. با توجه به برگزاری جلسات بودجه ای دولت، امیدواریم برای سال آینده اعتبار بیشتری برای این بخش از دولت دریافت کنیم.
ربیعی توضیح داد: رئیس جمهور تاکید دارد که این برنامه ادامه پیدا کند و در حال حاضر با ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه مازاد برای افزایش حقوق بازنشستگان موافقت شده و ممکن است تا پایان بودجه بندی این مبلغ بیشتر شود.
او گفت: زمانی که وزارت رفاه را تحویل گرفتم حداقل حقوق بازنشستگان کشوری ۴۸۰ هزار تومان بود، ولی درسال جاری به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است؛ هرچند این میزان چندان مطلوب نیست.
او با بیان اینکه برای صندوق فولاد نیز قرار است ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد تا این صندوق پایدارتر شود، گفت: تلاش می کنیم بازنشستگان این صندوق دیگر دغدغه حقوق نداشته باشند.
ربیعی با اشاره به پرداخت وام ضروری به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری گفت: گردشگری سالمندی به طور جدی در حال پیگیری است؛ به ویژه آنکه هواپیمایی آسمان و شرکت قطارهای مسافربری رجا متعلق به زیرمجموعه های وزارت کار است و هتل هایی نیز در زیرمجموعه وزارت خانه است که می توان در این بخش از آن استفاده کرد.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی صندوق‌های فروش سهام در سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: اخیرا در هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شده تا صندوق هایی ایجاد شود که سهام‌های خوب در آن قرار گرفته و بازنشستگان داوطلب بتوانند سهام‌های سودآور به ویژه در حوزه نفت و پتروشیمی را که ضمانت شده است، دریافت کنند. در حال نهادسازی هستیم تا سهام های خوبی که وجود دارد را به بازنشستگان واگذار کنیم./خبرانلاین
منبع : http://titre20.ir/fa/news/20488

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار