ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

متناسب‌سازی حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را پیگیری کنید :

0

در نامه نمایندگان مجلس به «علی لاریجانی» تاکید شد:

متناسب‌سازی حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را پیگیری کنید .

۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند تا از سازمان تامین اجتماعی متناسب‌سازی حقوق کارگران بازنشسته این صندوق را پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، ۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند تا از سازمان تامین اجتماعی متناسب‌سازی حقوق کارگران بازنشسته این صندوق را پیگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دستور ابلاغ این موضوع به رئیس سازمان تامین اجتماعی را صادر کرد. متن نامه نمایندگان به رئیس مجلس به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام؛

همانگونه که مستحضر می‌باشید برابر قانون حقوق کارکنان و بازنشستگان باید متناسب با تورم افزایش یابد.

قطعا تصدیق می‌فرمایید وضعیت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران (عموماً با دریافیت کمتر از یک میلیون تومان) با توجه به شرایط فرهنگی جامعه و نقش و جایگاه اجتماعی پیشکسوتان و کهنسالان و شرایط جسمانی و بیماری‌های خاص این دوران نه تنها هیچگونه تناسبی بین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با تورم وجود ندارد بلکه با حداقل هزینه‌های متعارف نیز مطابقت نمی‌کند. بر همین اساس نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به ریاست جنابعالی در بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه مقرر نمودند: سازمان تامین اجتماعی موظف است مطابق قوانین مربوطه در طول اجرای قانون برنامه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران را متناسب‌سازی نمایند از آنجا که برابر مواد ۲۱ و ۵۱ قانون تامین اجتماعی هیات مدیره سازمان مکلف است بودجه کل سازمان را برای سال بعد در دی ماه سال جهت تصویب مراجع ذیربط تنظیم و پیشنهاد نماید. دستور فرمایید اعتبار لازم جهت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران برابر تورم اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار