ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

شهرداری تهران با تأمین اجتماعی تعامل خواهد کرد:

0

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: مدیریت شهری و تأمین اجتماعی در مورد بدهی‌های سنواتی شهرداری تهران که از سال‌های گذشته انباشته شده است، تعامل خواهند کرد.

به گزارش تیتربرتر – “ابراهیم شیخ” با اشاره به  انتشار خبری به نقل از معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر بدهی ۴۷۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سازمان تأمین اجتماعی تا سال ۹۴ و مسدود شدن حساب‌های شهرداری تهران،اظهار داشت: پس از اعلام این مطلب با “حسن زدا” معاون محترم سازمان تأمین اجتماعی، تماس تلفنی داشتم که ایشان در این گفتگو این نقل و قول را تکذیب کرد.

وی افزود: مسائل و مشکلات حساب‌های فی مابین شهرداری تهران و سازمان تأمین اجتماعی نیز در این گفتگو مطرح شد.
معاون شهردار تهران با اعلام این که مصاحبه معاون سازمان تأمین اجتماعی منجر به سوء تفاهم شده و از این‌ رو قرار است تکذیبه ای از سوی سازمان مذکور منتشر شود، تأکید کرد: مدیریت شهری و تأمین اجتماعی در مورد بدهی‌های سنواتی شهرداری تهران که از سال‌های گذشته انباشته شده است، تعامل خواهند کرد.
شیخ با تأکید بر این که رسیدگی به مسائل و مشکلات درمان و بیمه پرسنل، یکی از مهم‌ترین وظایف معاونت توسعه منابع انسانی است، بیان کرد: همکاران خدوم و تلاشگر مجموعه مدیریت شهری به هیچ عنوان نگران نباشند، ما نسبت به موضوعات مروبط به همکاران پایش لحظه‌ای انجام می‌دهیم و با تمام توان، حداکثر اهتمام و مساعی خود را در جهت دفاع از حقوق و منافع همکاران شهرداری انجام خواهیم داد.
منبع : http://www.titrebartar.ir/view-65024.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار