ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارخانجات تولیدی یکی پس از دیگر تعطیل می شوند :

0
اقبالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی گفت: شدت کسادی در بازار مصنوعات فلزی، روز به روز بیشتر شده که البته علل تاثیر گذار افزایش رکود حاکم بر بازار، تنها تحریم های اقتصادی بین المللی نبوده است.

عبدالله اقبالی رییس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: روز به روز بر شدت رکود حاکم بر بازار افزوده شده و عمده ی واحد های تولیدی در شرایط تعطیلی قرار گرفته اند، تنها تحریم های اقتصادی و بین المللی از عوامل تاثیرگذاری بر افزایش کسادی در بازار به حساب نمی آیند بلکه  عدم حمایت از تولیدکنندگان از سوی دولت، بزرگترین علت تضعیف سازندگان مصنوعات فلزی است.

وی بیان کرد: بخش زیادی از کشور های دنیا مشوق هایی برای تولیدکنندگانی که تعداد کارگران، میزان تولید و سطح کیفی تولیداتشان را افزایش می دهند مد نظر قرار داده و به آن ها سوبسید پرداخت می کنند که این امر می تواند چرخه تولید کشور ها را بیش از پیش قوت داده و موجب توسعه اقتصادی و کاهش هزینه های تولید شود.

این مقام مسوول افزود: افزایش میزان تولید، ارتقا سطح کیفی، بالا بردن تعداد کارگران و تعویض دستگاه های تولید توسط تولیدکنندگان ،عواملی هستند که موجب شده تا سازمان های ذیربط نظیر مالیات و بیمه، بجای ارائه چتر حمایتی به سراغ موانع تراشی برای این افراد بروند.

اقبالی تصریح کرد: صنف مصنوعات فلزی، مستقیما با دیگر صنایع در ارتباط بوده زیرا صنعت لوازم خانگی و تولیداتی از این قبیل برای ساخت کالاهای خود به مصنوعات فلزی نیاز دارند به همین دلیل، تضعیف این بخش و تعطیلی پی در پی کارخانجات می تواند سرعت چرخه تولید دیگر صنایع را در کشور کم کند.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی با اشاره به پرداخت سود های سپرده سر سام آور توسط بانک ها به مردم را بیان کرد:هم اکنون، بانک ها بنگاه داری کرده و موجب می شود تا سرمایه گذاری در بازار های مولد و بخش تولید کاهش یابد و افراد را با مشکل کسادی مواجه کنند.

وی  ادامه داد: بانک های کشور باید در راستای حمایت از چرخه تولید کشور دست به پرداخت وام هایی با سود اندک بزنند تا موجب افزایش تولید و اشتغال زایی در کشور شود.

این مقام مسوول درپایان  یادآورشد: برنامه ریزی برای حضور در بازار های جهانی و صادرات کالا به کشور های دیگر، نیاز به ارتقا سطح کیفی تولیدات و کاهش هزینه های تولید دارد، زمانی که قیمت تمام شده تولیدات داخلی از نمونه های خارجی بالاتر باشد افق تولیدکنندگان در سطح داخل کشور باقی می ماند، به همین امر میزان صادرات این صنف بسیار اندک است.

منبع : http://news.parseek.com/Url/?id=14598654

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار