ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برای اشتغال مجدد دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری تسهیلاتی ارائه می‌شود :

0

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی:

برای اشتغال مجدد دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری تسهیلاتی ارائه می‌شود .

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی تسهیلاتی برای اشتغال مجدد دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری ارائه می شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا در کارگاه آموزشی بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، افرادی که از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند به کار برگشته و ٩٠ درصد حقوق این افراد از سوی سازمان تأمین اجتماعی و ٣٠ درصد نیز توسط کارفرما پرداخت خواهد شد و با این کار میزان حقوق دریافتی کارگر ٢٠ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با همکاری‌های صورت گرفته بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان فنی حرفه ای روند زیان دهی صندوق بیمه بیکاری متوقف شده‌است، گفت: صندوق بیمه بیکاری تا سال ٩٢ دارای ٧٢٠ میلیارد تومان زیان انباشته بود و با اقدامات صورت گرفته در سال ٩۵ زیان انباشته این صندوق به ١٢٠ میلیارد تومان کاهش یافته است.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: اکثریت دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری کمتر از ١٠ سال سابقه کار و بین ٣٠ تا ٣۴ سال سن دارند به عبارت دیگر بیشتر دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری در بهترین دوران فعالیت خود از فضای کار و تولید خارج شده و از این مقرری استفاده می‌کنند.

زدا با اشاره به همکاری بین بخشی برای ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای و معرفی این افراد به واحدهای تولیدی گفت: در سال‌های اخیر استان های لرستان، زنجان و قزوین بهترین عملکرد را در بازگشت به کار داشته‌اند.

وی عدم تحقق اهداف برنامه های توسعه در حوزه اشتغال زایی، گسترش مشاغل قرار دادی و عدم تمدید قراردادهای کار به دلیل بروز مشکل در واحدهای تولیدی را مهمترین عوامل در افزایش تعداد متقاضیان بیمه بیکاری عنوان کرد و گفت: همکاری‌های صورت گرفته برای کنترل اشتغال پنهان و ارائه آموزش هدفمند برای بازگشت به کار از مهمترین عوامل بهبود وضعیت صندوق بیمه بیکاری و کاهش زیان‌دهی این صندوق بوده است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار