ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه خود را ارزان و راحت بخرید:

0
بیمه ثالث خود را از چه شرکتی بخریم؟

چه شرکتی بهترین بیمه عمر را ارائه می‌دهد؟ ارزان‌ترین بیمه بدنه را کدام شرکت ارائه می‌دهد؟ مناسب‌ترین قیمت بیمه آتش‌سوزی متعلق به چه شرکتی است؟ انتخاب بهترین بیمه با مناسب‌ترین قیمت معمولا آن‌قدر زمان­‌بر است که یا از خیر خرید آن می­‌گذریم و یا از در دسترس‌­ترین دفتر بیمه خرید می‌کنیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه‌بازار، معمولاً بیمه‌نامه‌­ها در کل شرایط مشابهی دارند اما در جزئیات تفاوت‌های زیادی پیدا می‌کنند. برای مثال، امکان دارد نمایندگان مختلف یک شرکت بیمه قیمت‌های متفاوتی را برای یک بیمه ارائه کنند، این امر می‌تواند به دلیل سابقه کاری متفاوت نمایندگان باشد. حال پیدا کردن نماینده‌ه­ایی که ارزان­‌ترین قیمت را ارائه می­‌دهد نیز خود چالش مهمی است.

بیمه‌­بازار برای حل این چالش با همکاری نماینده‌­های فروش بیمه و دریافت ارزان­‌ترین قیمت‌ بیمه تضمین می‌کند که قیمت‌های ارائه‌شده در سایت، ارزان‌ترین و دقیق‌ترین قیمت‌ها نسبت به سایر مراجع قیمت‌دهی بیمه است. پس در ازای این تضمین، اگر بعد از خرید از بیمه­‌بازار متوجه شدید همان بیمه‌نامه در محل دیگری با قیمتی کمتر ارائه ‌شده است، می‌توانید درخواست استفاده از ضمانت بهترین قیمت بیمه  را ارسال و اختلاف قیمت آن را به‌طور کامل از ما دریافت کنید.

بیمه‌­بازار اعلام کرد: این سامانه، اولین سامانه مقایسه و فروش بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی و بیمه عمر است. خرید بیمه از طریق و­ب­‌سایت بیمه‌­بازار بسیار آسان است، طوری که تنها با چند کلیک در کمتر از چند دقیقه بیمه مورد نظر خود را با تضمین بهترین قیمت انتخاب و خریداری می­‌کنید و همان روز به رایگان تحویل می‌گیرید. یکی از خدمات جدید بیمه بازار فروش قسطی بیمه شخص ثالث است که خرید را برای کسانی که تمایل به پرداخت یک­جای حق بیمه را ندارند فراهم کرده است. برای ثبت یادآور بیمه ثالث یا خرید بیمه به سایت بیمه‌­بازار وارد شوید.

منبع : http://www.isna.ir/news/96081609439

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار