ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چگونه سریع و ساده، بدون نیاز به گذرواژه به وای‌فای متصل شوید:

0
ساده‌ترین راه اتصال به شبکه وای‌فای:
از این موضوع اطلاع داشتید که اگر یک لپ‌تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ یا یک تبلت ترکیبی شبیه به سرفس پرو داشته باشید این توانایی را دارید تا از استاندارد WPS برای اتصال سریع به شبکه‌های وای‌فای استفاده کنید؟ بدون آن‌که نیازی به گذرواژه شبکه داشته باشید؟ اگر تمایل دارید که از WPS روی دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید کافی است از استاندارد WPS استفاده کنید.

برای آن‌که بتوانید از این مقاله استفاده کنید نیاز دارید تا WPS را روی روتر بی‌سیم خود یا اکسس پوینتی که قادر است سیگنال‌های وای‌فای را در اطراف شما پخش کند فعال کنید. توجه داشته باشید که هر دو دستگاه ارسال کننده و دریافت کنند باید بتوانند از WPS پشتیبانی کنند.

مرحله اول، فهرست شبکه‌های بی‌سیم در دسترس را باز کرده و وای‌فایی که تمایل دارید به آن متصل شوید را انتخاب کنید

ابتدا، باید فهرست شبکه‌های وای‌فای در دسترس را باز کنید. ساده‌ترین راه این است که روی آیکن وای‌فای که در بخش اعلان‌های دسکتاپ قرار دارد کلیک کنید. فهرستی از شبکه‌های وای‌فای در دسترس به نمایش در می‌آید. شبکه موردنظر را انتخاب کرده و گزینه Connect را انتخاب کنید. (اگر گزینه connect automatically را انتخاب کنید هر زمان شبکه در دسترس قرار بگیرد به‌طور خودکار به آن متصل می‌شوید.)

مرحله دوم، به جای آن‌که گذرواژه وای‌فای را وارد کنید از دکمه WPS که روی روتر یا اکسس‌پوینت قرار دارد استفاده کنید

از شما درباره گذرواژه‌ای شبکه‌ای که قصد اتصال به آن‌را دارید سوال پرسیده می‌شود.

در مرحله بعد به سراغ روتر بی‌سیم یا اکسس پوینت خود رفته کلید WPS را فشار داده و آن‌را برای چند ثانیه نگه دارید. ممکن است این دکمه را در پشت روتر یا در قسمت جلوی آن مشاهده کنید.

روی دستگاه بی‌سیم، شبیه به دستگاه‌هایی که از سوی لینک‌سیس ساخته می‌شود، دکمه WPS در کنار برچسب قرار دارد. به جای این دکمه از سمبل WPS به صورتی که در تصویر مشاهده می‌کنید استفاده شده است.

پس از آن‌که دکمه فوق را برای چند ثانیه نگه داشتید، مشاهده خواهید کرد که ویندوز ۱۰ به‌طور خودکار تنظیمات بی‌سیم را از روتر دریافت کرده و به شبکه وای‌فای متصل می‌شود، بدون آنکه گذرواژه‌ شبکه را وارد کرده باشید.

اکنون می‌توانید به شبکه بی‌سیم متصل شده و از WPS استفاده کنید. زمان بعدی که به این شبکه از طریق همان سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ متصل شدید، دیگر نیازی ندارید تا دکمه WPS را مجددا فشار دهید، به دلیل این‌که روتر به‌طور خودکار تنظیمات مورد نیاز ویندوز ۱۰ که شامل گذرواژه امنیتی است را ارسال می‌کند. ویندوز ۱۰ این جزییات را ذخیره‌سازی کرده و در زمان‌های بعدی که در نظر دارید به همان شبکه متصل شوید به‌طور خودکار از آن‌ها استفاده می‌کند.

می‌توانم از پین‌کد کلاینت برای WPS استفاده کنم؟

استاندارد WPS به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد از پین‌کد برای اتصال استفاده کنند. پین‌کد یک کد دیجیتالی هشت رقمی است که از سوی روتر بی‌سیم یا اکسس‌پوینت تولید شده و یک دستگاه کلاینت که در نظر دارد به یک شبکه وای‌فای متصل شود از آن استفاده می‌کند. ویندوز ۱۰ پین‌کد کلاینت که شما برای ارتباطات WPS از آن استفاده می‌کنید را تولید نمی‌کند. شما می‌توانید پین کلاینت را تنها از طریق کارت شبکه وای‌فای و از طریق برنامه کاربردی که این کد را تولید می‌کند دریافت کنید. متاسفانه روی سامانه‌هایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم، ما چنین برنامه‌هایی را در اختیار نداریم. در نتیجه نمی‌توانیم نحوه انجام اینکار را به شما نشان دهیم.

 منبع : http://www.shabakeh-mag.com/networking-technology/10461/wp

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار