ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی:

0

حاجی دلیگانی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛

دریافت های ناعادلانه در دستگاه های مختلف/ تبعیض های فاحش در پرداخت حقوق ها .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: علاوه بر این تاخیرات، شاهد دریافت های ناعادلانه در دستگاه های مختلف و تبعیض های فاحش در پرداخت حقوق ها بین بازنشستگان دستگاههای مختلف هستیم.

گروه سیاسی- حسینعلی حاجی دلیگانی؛ نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه اخیرا شاهد تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بودیم، گفت: بازنشستگان عزیز و مردم از این تاخیرها ناراضی بوده و گلایه دارند.

وی با تاکید بر رفع تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: این تاخیر پذیرفتنی نیست و آقای نوربخش بعنوان رئیس سازمان باید تدابیر لازم را بیاندیشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در جلسه کمیسیون برنامه وبودجه مجلس اقای نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و اسلامیان رئیس صندوق بازنشستگی کشوری حضور یافتند که اینجانب دغدغه های خود را مطرح کرده و نسبت به عملکرد آقایان انتقادات کردم.

حاجی دلیگانی افزود: علاوه بر تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی، شاهد تبعیض های فاحش در پرداخت حقوق ها و دریافت های ناعادلانه در دستگاه های مختلف هستیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات موجود و کمک همه دستگاهها در این زمینه افزود: اگر اراده جمعی برای حل این مشکل وجود نداشته باشد و برای همه افراد بدون استثنا هایی که تا کنون قائل شده ایم تصمیم واحدی نگیریم، هیچ وقت به نتیجه ای که به منافع نظام و حفظ آن کمک کند نخواهیم رسید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مراجعات بازنشستگان به دفترش و بیان برخی تبعیض ها تصریح کرد: بازنشستگان خواهان رعایت عدالت و حقوق در شان خود هستند که امیدواریم مسئولین به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در گذشته با این استدلال که قضات به شغل دوم روی نیاورند و به سمت فساد نروند، حقوق شان را افزایش دادند و آنها را جزء استثناها قرار دادند. اما بازنشستگان از اینگونه رفتارها و تبعیض ها گلایه دارند.

وی ارائه برخی اطلاعات توسط دستگاه قضا برای تصمیم گیری درست را ضروری دانست و اظهار داشت: پیشنهاد می کنم تحلیلی از پرداختی های دستگاه قضا از پایین ترین پرداخت تا بالاترین پرداخت که به گفته خود عزیزان حدود ۲۱ میلیون تومان است به مجلس ارائه کنند تا با نسبت یک میلیون دقیقا مشخص شود جامعه هدف این موضوع چند درصد از کل را تشکیل داده اند و چه نسبتی از پرداختی کل را دریافت می کنند.

منبع : http://www.afkarnews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار