ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افرادی که دیرتر بازنشسته می‌شوند زودتر می‌میرند:

0

تحقیقا اخیر نشان داده که سن بازنشستگی آمریکا رو به رشد است و چراکه دولت با افزایش آن قصد دارد به مدت طولانی تری کارگران را در مشاغل نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سن بازنشستگی آمریکا رو به رشد است چراکه دولت تصمیم دارد با بالا بردن آن کارگران را بیشتر در مشاغل نگه دارد.  اما عمر افراد متناسب با افزایش سن بازنشستگی بیشتر نمی‌شود بویژه اینکه تحقیقات نشان می دهد که دوران سلامتی آمریکایی‌ها در حال کاهش است و میلیون‌ها نفر از کارگران میانسال با چشم‌انداز بازنشستگی کوتاه‌تر روبه‌رو هستند.

بر اساس این خبر، طبق آمار نرخ مرگ‌ و میر سالانه آمریکا در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ حدود ۱.۲ درصد افزایش یافته و این نخستین بار است که از سال ۲۰۰۵ تا کنون این رقم نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد و دومین بار است که از سال ۱۹۸۰ تاکنون نسبت به سال قبل بیش از ۱ درصد افزایش می‌یابد.

هم زمان با اینکه عمر آمریکایی‌ها کاهش یافته میلیون‌ها کارگر آمریکایی زمان بیشتری را برای پایان دوره کاری خود انتظار می‌کشند و سنی که افراد می‌توانند از خدمات کامل امنیت اجتماعی بهره‌ ببرند از ۶۵ سال در سال ۲۰۰۲ به ۶۶ سال رسیده و در سال  ۲۰۲۷ به ۶۷ سال می رسد.  تقریبا از هر ۳ آمریکایی ۶۵ تا ۶۹ سال ۱ نفر همچنان مشغول است و از هر ۵ نفری که در اوایل دهه ۷۰ سالگی هستند ۱ نفر هنوز بازنشسته نشده است.

به گزارش جامعه خبر، طبق اطلاعات ژورنال امور سلامتی آمریکایی‌هایی که در دهه ۵۰ سالگی زندگی خود سپری می کنند نسبت به افرادی که در ١٠ تا ۱۵ سال پیش در دهه ۵۰ سالگی خود زندگی می‌کردند با مشکلات سلامتی جدی‌تری روبرو می شوند.

مهر

منبع :  https://www.jamehnews.com/24861

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار