ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سئو چیست و چرا برای کسب‌وکارتان مهم است؟

0

سئو چیست؟ بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به روش‌هایی اشاره دارد که برای بهبود جایگاه وب‌سایت در نتایج جستجوی صفحات موتور‌ جستجو (SERPs) در سایت‌هایی مانند گوگل، یاهو یا بینگ استفاده می‌شوند. ایجاد یک استراتژی سئو برای کسب‌وکارتان می‌تواند به جذب ترافیک مصرفی برای وبسایت و همچنین افزایش فروش و درآمدتان کمک کند.

برای ایجاد استراتژی سئو، در اینجا کمی درباره‌ی پس‌زمینه و فهم موتورهای جستجو مانند گوگل توضیح می‌دهیم و بررسی می‌کنیم که چگونه از معیارهایی برای رتبه‌دهی اورگانیک به جایگاه وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.

هدف موتور جستجو این است که نتایج بی‌طرفانه‌ای برای شما فراهم کند تا اطلاعاتی را که لازم دارید، با بیشترین سرعت و دقت ممکن دراختیار شما قرار دهد. برای انجام این کار موتورهای جستجو قادر هستند، همه‌ی اطلاعات آنلاین را تشخیص بدهند و آنها را با توجه به کیفیت و ربط‌‌شان رتبه‌بندی کنند. زمانی‌که موتورهای جستجو وبسایت‌ها را در یک جستجوی اورگانیک رتبه‌دهی می‌کنند، صدها عامل دخیل هستند. شگفت‌آور است که آنها می‌توانند میلیاردها داده‌ را در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تحلیل کنند! فعالیت‌هایی که برای بهینه‌کردن وب‌سایت‌تان انجام می‌دهید، تأثیر مستقیمی برروی رتبه‌ی سئوی سایت شما دارد. اجزایی مانند برچسب H1، واژه‌هایی که در توضیح متا استفاده می‌کنید، محتوا و تکرار کلیدواژه‌ها، پایا‌پیوند‌ها و پیوند‌های ورودی برخی از مواردی هستند که می‌توانید برای بهبود رتبه‌‌ی سایت‌تان از آنها استفاده کنید.


مقاله مرتبط: سئو یا بازاریابی محتوایی؛ چطور هر دو را همزمان استاد شویم؟

سئو چیست

در این مقاله این اجزا و ربط آنها را به موتور جستجویی که بیشتر استفاده می‌شود، یعنی گوگل بررسی می‌کنیم:

  • برچسب H1: عنوان‌های بزرگ‌تری هستند که برای تیتردادن به محتوا استفاده می‌شوند. برای مثال H1 برای این مقاله تیتر «سئو چیست؟» است. این مقاله ممکن است زمانی‌که فردی کلیدواژه‌ها موجود در برچسب H1 مانند «سئو» را جستجو کند، در نتایج گوگل بالا بیاید. مطمئن شوید که برچسب H1 شما به کلیدواژه‌هایی که می‌خواهید برای آنها نمایش داده شوید، مرتبط است.
  • تکرار کلیدواژه: تعداد دفعاتی است که کلیدواژه‌ای که مخاطب شما جستجو کرده است، در وبسایت شما تکرار شده است. مطمئن شوید که کلیدواژه‌های شما نه‌تنها در برچسب H1، بلکه در متن محتوای‌تان نیز ذکر شده است. درحالی‌که می‌خواهید کلیدواژه‌ها را به‌خوبی تکرار کنید، مراقب باشید که محتوا از آنها اشباع نشود. به‌یاد داشته باشید که گوگل استفاده از کلید‌واژه‌های مترادف را نیز درنظر می‌‌گیرد.
  • توضیح متا: این توضیحی است که شما برای موتور جستجو در برچسب‌هایmeta> html> فراهم می‌کنید. توضیح متایی که برای وبسایت‌تان استفاده می‌کنید، باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید مخاطبان را برای جستجوی آن هدف قرار دهید.
  • پایا‌پیوند‌ها: این مورد به لینک‌های URL دائمی ارجاع می‌دهد که مختص وبسایت شما هستند. قراردادن کلیدواژه‌ها در این پایاپیوند‌ها برای قرارگرفتن در رتبه‌بندی بالاتر در گوگل مفید است. برای مثال، اگر شما یک وب‌سایت باغبانی دارید و می‌خواهید مصرف‌کننده‌هایتان کلیدواژه‌ی «محصولات چمن» را پیدا کنند، روش بهینه برای شما این است که صفحه‌ای با پایاپیوندی مانند http://www.gardening.com/lawn-products داشته باشید.
  • پیوندهای ورودی: این مربوط به‌زمانی است که وبسایت‌های دیگر با فراهم‌کردن URL وبسایت شما برای بینندگان‌شان به وبسایت شما ارجاع می‌دهند. برای مثال، اگر شرکت «فوربز» در وبسایت خود به کسب‌وکار شما اشاره کند و شامل پیوندی برای خوانندگان خود باشد که وارد وب‌سایت شما شود، این یک پیوند ورودی محسوب می‌شود. هرچه پیوند‌های ورودی بیشتری داشته باشید، شانس اینکه در کلید‌واژه‌های مورد نظر جایگاه بهتری پیدا کنید، بیشتر خواهد بود. اما منبع پیوندهای ورودی نیز عاملی است که در رتبه‌بندی نقش بازی می‌کند. گوگل برای کیفیت منابعی که پیوندهای ورودی شما از آن می‌آیند، ارزش قائل است و هرچه منبع آن بزرگ‌تر باشد (برای مثال فوربز، نیویورک تایمز، آدرس‌های دولتی و غیره) شانس اینکه در جستجوی گوگل رتبه‌ی بالا‌تری داشته باشید، بیشتر است. توجه داشته باشید که خرید پیوندهای ورودی از وبسایت‌ها، سئوی غیرقانونی درنظر گرفته می‌شود و توصیه نمی‌شود.

مقاله مرتبط: بازاریابی ویروسی و ۶ اصل ساده و راهبردی آن

SERPs بر روی رایانه در مقایسه با گوشی همراه: آیا وبسایت شما برای گوشی همراه نیز مناسب است؟

سئو چیست

موتور‌های جستجو به‌طور پیوسته درحال تکامل و تغییر الگوریتم‌هایشان هستند تا با توسعه‌ی فناوری‌های جدید همگام باشند. با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، تعداد افراد بیشتری جستجوی آنلاین انجام می‌دهند. گوگل متوجه شده ‌است که ترافیک ازطریق گوشی هوشمند افزایش پیدا کرده است، درنتیجه معیار جدیدی به رتبه‌دهی جستجوی آنها اضافه کرده است. اگر وبسایت شما برای گوشی هوشمند مناسب نباشد (واکنش‌گرابودن و بهینه‌‌بودن صفحات وبسایت در گوشی‌های مختلف)، گوگل در رتبه‌بندی جستجوی خود رتبه‌ی پایین‌تری به وبسایت شما می‌دهد، اما این فقط برروی رتبه‌ی جستجو ازطریق گوشی تأثیر می‌گذارد و تأثیری بر رتبه‌ی جستجو برای دستگاه‌های غیر از گوشی همراه مانند رایانه‌های شخصی یا لپتاپ‌ها ندارد. اگر این احتمال وجود دارد که بازار هدف شما کلیدواژه‌های مدنظرتان را ازطریق گوشی جستجو می‌کنند، دانستن این نکته بسیار مهم است.

پرداخت پول برای ارتقای رتبه‌بندی

سئو چیست

اگر کسب‌وکار شما درآمدی دارد که می‌توانید آن را خرج کنید، نمایش وبسایت شما در اولین نتایج موتور جستجو می‌تواند روش خوبی برای خرج‌کردن پول باشد. شما می‌توانید برای کلیدواژه‌های مشخصی پول بدهید تا در بالای نتایج جستجوی نمایش داده شود. به‌یاد داشته باشید که گوگل این تبلیغات پولی را مانند جستجوی اورگانیک و با همان جدیت اولویت‌بندی می‌کند. هرچه وبسایت شما ربط بیشتری به کلیدواژه داشته باشد، جایگاه بهتری پیدا می‌کند و احتمالا هزینه‌ی کمتری برای هر کلیک پرداخت خواهید کرد. توجه داشته باشید که برخی از کلیدواژه‌ها می‌توانند در مقایسه با دیگر کلیدواژه‌ها گران‌تر باشند. نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید تا بودجه‌تان را به‌شکلی مناسب به‌کار بگیرید.


مقاله مرتبط: چطور استراتژی بازاریابی خود را در شبکه‌های اجتماعی ارتقا دهیم

استراتژی سئو شما باید یک فرایند طولانی‌مدت باشد

سئو چیست

قرارگرفتن در رتبه‌ی اول جستجوی گوگل یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد. استراتژی سئو شما باید یک فرایند پیوسته باشد. با توسعه‌ی فناوری، موتورهای جستجو خود را با این تغییرات تطبیق می‌دهند والگوریتم‌شان را که مشخص می‌کند چگونه وبسایت‌ها رتبه‌دهی می‌شوند، تغییر می‌دهند. استراتژی سئو‌یتان را در کنترل خود داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به‌روز است.

اگر استراتژی سئوتان را به‌خوبی حفظ کنید، می‌تواند برای شما و کسب‌وکارتان موفقیت‌های زیادی به همراه داشته باشد. نه‌تنها مشتری‌های کنونی خود را حفظ خواهید کرد، بلکه می‌توانید با قرار گرفتن در ۵ جستجوی اول برای کلیدواژه‌های مدنظرتان، ترافیک بیشتری به وب‌سایت‌تان جذب کنید. مشتری‌ها زمانی که به‌دنبال اطلاعات مرتبط با کسب‌وکار شما هستند، می‌توانند شما و وبسایت‌تان را به‌راحتی پیدا کنند. یک قانون عملی خوب برای اینکه استراتژی سئو را تحت کنترل داشته باشید، این است که تاکتیک‌هایی را که توسط رقبای شما استفاده می‌شود، بررسی کنید. کلیدواژه خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید که چه‌کسانی به‌عنوان ۵ جستجوی اول بالا می‌آیند، سپس وبسایت آنها را بررسی کنید تا ببینید که چرا و چگونه در صدر رتبه‌‌بندی قرار گرفته‌اند. با کارکردن برروی اجزایی که در این مقاله مطرح کردیم، می‌توانید شروع خوبی برای بهبود رتبه‌تان در جستجوی گوگل داشته باشید.

منبع : http://chetor.com/68207

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار