ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا بیمه عمروسرمایه گذاری کوثر؟

0

اعتبار و پشتوانه قوی بیمه کوثر با اعتماد به سهام داران اصلی خود همچون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
طرح های بیمه ای جامع و متنوع برای اهداف و سلیقه های مختلف
امکان بهره مندی از پوشش های بیمه ای کامل از جمله فوت، نقص عضو، امراض و از کارافتادگی
بهره مندی از سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری علاوه بر سود تضمینی بیمه نامه ها (میزان سود تحقق یافته در سنوات گذشته در بیمه کوثر به ترتیب: (۱۹%) در سال ۹۰، (۲۵%) در سال ۹۱، (۲۵/۰۵%) در سال ۹۲، (۲۵/۰۶%) در سال ۹۳ و (۲۳/۰۷%) در سال ۹۴ بوده است)
روش های پرداخت متنوع از جمله سالیانه، ۶ ماهه، ۳ ماهه و ماهیانه
امکان دریافت وام تا ۹۰ درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه از سال دوم به بعد
امکان دریافت اندوخته بیمه نامه به صورت مستمری در سررسید بیمه نامه
امکان فسخ بیمه نامه و عودت کل حق بیمه پرداختی در صورت انصراف بیمه گذار قبل از گذشت ۳۰ روز از مدت بیمه نامه
امکان واریز به حساب اندوخته بیمه نامه به صورت پرداخت اولیه یا آورده متفرقه
عدم وجود محدودیت سنی برای بیمه شده

انواع بیمه
مشتریان
خطرات تحت پوشش
خطرات خارج ازتعهد
تخفیف عدم خسارت
راهنمای خرید
راهنمای خسارت
مقالات
فرمها
مدیریت

۱) بیمه عمر و سرمایه گذاری
• معرفی بیمه نامه
بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از انواع بیمه های عمر است که با هدف ایجاد آرامش خاطر و امید نسبت به آینده، بهبود معیشت به ویژه در دوران بازنشستگی و تأمین نیازهای اساسی از روش قابل اطمینان، علاوه بر اینکه پول شما را به صورت منظم و در بهترین فرصت های اقتصادی سرمایه گذاری و مدیریت می‌کند، جریان آرام و بی دغدغه زندگی خانواده را در برابر خطرات و پیش آمدن نیازهای پر هزینه زندگی در آینده حمایت می‌کند.
برای بسیاری از افراد، کار به معنی زندگی و بازنشستگی به معنی پایان زندگی فعال است! ولی با یک برنامه ریزی مناسب اقتصادی (پس انداز هدف دار) در قالب پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه کوثر می توان دوران بازنشستگی را به دوران طلایی آسـایش و آرامـش تبدیل کرد.

شرکت بیمه کوثر به منظور ایجاد پشتوانه مالی و رفع نگرانی از:
تأمین هزینه تحصیلات فرزندان
تأمین هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج
تأمین هزینه خرید و ساخت مسکن
تأمین هزینه ایجاد کسب و کار
تأمین هزینه های درمانی
تأمین مستمری بازنشستگی
تامین هزینه های خرید وسایل زندگی
مبادرت به طراحی و فروش بیمه‌نامه های عمر و سرمایه‌گذاری نموده است. در این بیمه نامه‌ها، فرد با پرداخت مبالغی متناسب با توانایی مالی خود و به صورت ماهانه، سالانه و یا سایر روش‌های جاری، اقدام به ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری برای خود و خانواده‌اش می نماید. این طرح در حقیقت یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بدون ریسک و با سود تضمین شده توسط شرکت بیمه کوثر است و هر شخص آینده‌نگر شاغل یا غیرشاغل، با هر میزان درآمدی که داشته باشد، می‌تواند در این طرح مشارکت نموده و آینده خود و خانواده‌اش را تأمین کند.

• نمونه جدول بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری

۲) بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان
• معرفی بیمه نامه
آرزوی هر پدر و مادری تأمین آینده‌ای بهتر و مطمئن‌تر از گذشته خود برای فرزندانشان است. والدین دوراندیش در زمان حیات برای تأمین رفاه خانواده خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و همیشه در فکرند که پس از خود نیز آسایش و رفاه فرزندانشان را از پیش مهیا سازند.
در این راستا شرکت بیمه کوثر به منظور ایجاد پشتوانه مالی و رفع نگرانی از:
تأمین هزینه تحصیلات فرزندان
تأمین هزینه تهیه جهیزیه
تأمین هزینه ازدواج
و …
به طراحی و فروش بیمه نامه‌ی عمر و تأمین آتیه فرزندان با شرایط و مزایای عالی اقدام کرده است. در این بیمه نامه‌ها، فرد با پرداخت مبالغی متناسب با توانایی مالی خود، به صورت ماهانه، سالانه و یا سایر روش‌های جاری، اقدام به ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای به منظور توانمندی فرزند خود می‌کند.
این طرح در حقیقت یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بدون ریسک و با سود تضمین شده توسط شرکت بیمه کوثر است و هر شخص آینده نگر شاغل یا غیرشاغل، با هر میزان درآمدی که داشته باشد، می‌تواند در این طرح مشارکت و بخشی از آینده فرزندانش را تأمین کند.

مزایای بیمه نامه عمر و تأمین آتیه فرزندان:
ایجاد آرامش خاطر از آینده فرزندان
دسترسی فوری به نقدینگی.
امکان تعیین مدت بیمه‌نامه، نحوه پرداخت حق بیمه، مبلغ حق بیمه، مبلغ سرمایه فوت و سایر پوشش‌های تکمیلی به انتخاب بیمه‌گذار.
معافیت سرمایه بیمه عمر و اندوخته، از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارث.
امکان دریافت وام پس از گذشت ۲ سال تمام از شروع بیمه‌نامه و تا سقف ۹۰% ارزش بازخریدی.
امکان برداشت از اندوخته بیمه‌نامه از سال دوم بیمه‌نامه به بعد.
امکان تعیین و تغییر ذینفع در صورت فوت بیمه شده و همچنین در صورت حیات بیمه شده به انتخاب بیمه‌گذار.
امکان بازخرید بیمه نامه از پایان ماه ششم.
پرداخت سود مشارکت در منافع به میزان ۸۵ درصد‌. (توضیح اینکه چنانچه شرکت بیمه در سرمایه‌گذاری منابع خود، سودی بیش از نرخ تضمینی(۱۶ درصد) کسب کند، ۸۵ درصد مازاد آن را به عنوان سود مشارکت در منافع در انتهای سال مالی می‌پردازد.)
امکان تغییر بیمه گذار پس از رسیدن فرزند به سن قانونی
امکان دریافت سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته بصورت یکجا و یا تبدیل به مستمری.
امکان توثیق بیمه نامه به عنوان یک وثیقه مطمئن برای بستانکاران.
امکان ارائه پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی دائم و کامل بیمه‌گذار در طول مدت بیمه نامه.
امکان ارائه پوشش نقص عضو ناشی از حادثه معادل ۱۰۰ درصد سرمایه فوت به هر علت.
امکان ارائه پوشش امراض خاص به انتخاب بیمه‌گذار.

شرایط و ویژگی های بیمه عمر و آتیه فرزندان:
حداقل سن بیمه شده از بدو تولد تا ۱۵ سالگی است .
حداقل مدت بیمه نامه ۵ سال است .
امکان استفاده از اندوخته بیمه‌نامه بصورت یکجا و یا در قالب یکی از انواع مستمری در پایان مدت قرارداد وجود دارد.
حداقل سرمایه فوت به هر علت ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال وحداکثر ۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به انتخاب بیمه گذار می باشد.
حداکثر سرمایه امراض خاص (شامل سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، جراحی عروق کرونر، پیوند اعضای اصلی بدن(قلب،ریه،کبد،کلیه و مغزاستخوان) تا ۳۰ درصد سرمایه فوت به هرعلت و تا سقف ۷۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و به انتخاب بیمه گذار
حداکثر سرمایه فوت ناشی از حادثه ۲برابر سرمایه فوت و تا سقف ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و به انتخاب بیمه گذار

• نمونه جدول بیمه نامه عمر و تامین آتیه فرزندان

۳) بیمه عمر زمانی انفرادی

یک نوع بیمه عمر است که در آن شرکت بیمه متعهد می شود در صورت فوت بیمه شده در طی مدت اعتبار قرارداد، سرمایه بیمه ‌نامه را به استفاده کنندگان بپردازد و چنانچه بیمه شده در پایان قرارداد در قید حیات باشد، شرکت بیمه تعهدی نخواهد داشت. مدت این نوع بیمه حداقل یک سال است و معمولا تا سن ۷۰ سالگی ارائه می‌گردد‌.

این بیمه نامه برای کسانی که به هر دلیل مایلند با حق بیمه اندک در صورت فوت، سرمایه‌ای به وراث یا استفاده‌ کنندگان و یا شرکای زندگی و یا تجاری آنان تعلق گیرد بیمه ‌نامه بسیار مناسبی است‌.

۴) بیمه عمر مانده بدهکار انفرادی

یکی از انواع بیمه های عمر که به صورت فراگیر در کشور به فروش می‌رسد، بیمه عمر مانده بدهکار است. این بیمه معمولاً برای افرادی که از مؤسسات مالی و اعتباری و یا ادارات وام و تسهیلات می‌گیرند ارائه می گردد. در این نوع بیمه با توجه به مدت زمان بازپرداخت وام، مبلغ وام و سود آن، بیمه نامه صادر می شود.

ذینفع این بیمه نامه ها، مؤسسات مالی و اعتباری وام دهنده و یا ادارات و همچنین بیمه شده آن، فرد وام گیرنده می باشد. این بیمه نامه ها را هم وام گیرنده و هم مؤسسه و یا اداره ارائه دهنده وام می تواند درخواست دهد و به عنوان بیمه گذار قرار گیرد. درصورت خریداری این بیمه نامه، ضامن‌های وام گیرنده و یا خانواده وی متضمن پرداخت مانده وام در صورت فوت وام گیرنده نیستند و شرکت بیمه متعهد می‌شود اقساط باقیمانده وام (به استثنای معوقات) را بپردازد.
منبع : http://www.kowsarinsurance.ir/insuranceproduct/10

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار