ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هیچ کس اجازه برداشت از صندوق‌ها را ندارد :

0

عضو شورای شهر در گفت‌وگو با ایلنا:

تعرض به صندوق تامین اجتماعی مشکل امنیتی در کشور ایجاد می‌کند/ هیچ کس اجازه برداشت از صندوق‌ها را ندارد .

عضو شورای شهر گفت: نگران آن هستیم که تعرض به صندوق تامین اجتماعی در آینده نزدیک مسائل امنیتی در کشور ایجاد کند.

رحمت الله حافظی در خصوص چشم‌داشت وزارت بهداشت به صندوق تامین اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات مالی طرح تحول سلامت به خبرنگار ایلنا گفت:‌ کشور به طرح تحول سلامت احتیاج دارد و اجرایی کردن این طرح یکی از نیازهای جامعه محسوب می‌شود اما متاسفانه مسئولان وزارت بهداشت بدون برنامه‌ریزی و زیربناسازی شروع به اجرایی کردن این طرح کردند.

وی با بیان اینکه تامین منابع این طرح کار ساده‌ای نیست، خاطرنشان کرد: اگر منابع مالی طرح تحول در سال آینده به دست آید نباید این موضوع را حل شده دانست. ما در سال‌های آینده همچنان با همین مشکل دست به گریبان هستیم و تامین منابع مالی برای دولت و مجلس سخت خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در این خصوص ادامه داد: به نظر می‌رسد وزارت بهداشت برای اجرایی کردن این طرح با متخصصان و همچنین انجمن‌های پزشکی مشاوره نکرده است.

وی با طرح این سوال  که چرا هر بیماری‌ به صورت جداگانه پروتکل ندارد، گفت:  این طرح می‌توانست با به وجود آوردن تعامل بین وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌ای بسیار موفق‌تر و کارآمدتر انجام شود.

حافظی به هزینه‌های غیرضروری طرح تحول اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد هزینه‌هایی که صرف طرح تحول سلامت می‌شود غیرضروری است و این نشان می‌دهد برای آن به درستی برنامه‌ریزی نشده است که این موضوع می‌تواند در آینده کشور را دچار وضعیت نامناسبی کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چشم‌داشت وزارت بهداشت به منابع مالی تامین اجتماعی گفت:‌ وزارت بهداشت می‌خواهد با دست‌درازی به منابع مالی مشکلات طرح تحول را حل کند اما باید به این نکته اشاره کرد که هیچ کس اجازه برداشت از صندوق‌ها را ندارد.

وی گفت: به نظر می‌رسد وزارت بهداشت می‌خواهد پس از اشتباهی که در مورد طرح تحول مرتکب شده است حالا دومین اشتباه خود را انجام دهد. ما نگران آن هستیم که تعرض به صندوق تامین اجتماعی در آینده نزدیک مسائل امنیتی در کشور ایجاد کند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار