ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اجرای همسان‌سازی حق کارگران بازنشسته است:

0

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

اجرای همسان‌سازی حق کارگران بازنشسته است/ دولت فراموشکاری نکند .

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، عدم اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را جفایی بزرگ در حق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی دانست و تاکید کرد که هرگونه مماشت در این خصوص به یک بحران حاکمیتی دامنه دار می‌انجامد.

«حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: این حق بازنشستگان تامین اجتماعی است که همسان با بازنشستگان سایر صندوق‌ها مستمری دریافت کنند اما طی سالهای گذشته در این خصوص غفلت صورت گرفته  و مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی در عمل از سوی دولت و مجلس به دست فراموشی سپرده‌ شده‌اند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۳ میلیون مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از محروم ترین اقشار بازنشستگان کشور هستند با این حال بازنشستگان صندوق‌های دولتی و غیر دولتی به مراتب حقوق‌های بالاتری می‌گیرند.

وی افزود: وقتی لب به اعتراض می‌گشاییم می گویند سازمان تامین اجتماعی یک نهاد غیر دولتی است و خود سازمان مکلف است که از محل درآمدها اقدام به افزایش مستمری بازنشستگان خود کند. این در شرایطی است که وقتی دولت کسری بودجه دارد تامین اجتماعی را صندوقی دولتی می‌داند که باید به یاری دولت بشتابد.

وی با بیان اینکه عدم رسیدگی و مماشت‌های صورت گرفته بر سر سازمان تامین اجتماعی به یک بحران حاکمیتی دامنه دار تبدیل خواهد، شد، تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان برای دولت تکلیف است اما دولت زیر بار آن نمی رود و البته قوه قضاییه و مقننه در خصوص استمرار این تخلف دست به مماشات می‌زنند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به اعتراضات صورت گرفته نسبت به عدم اجرای طرح همسان سازی، تصریح کرد:‌ جامعه کارگری کشور پیگیرانه به دنبال اجرای طرح همسان سازی است چرا که همسان سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی موثر و تمام کننده است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار