ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

منابع و مصارف طرح تحول سلامت همخوانی ندارند:

0

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

منابع و مصارف طرح تحول سلامت همخوانی ندارند/ انضباط مالی اجرایی نشد

ایلنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می گوید: بهتر می‌بود اگر در طرح تحول سلامت، مصارف براساس منابع شکل می‌گرفت و از هزینه‌های نابجا جلوگیری می‌شد.

سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست روز گذشته (سیزدهم دی ماه) در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت، براساس تکلیف برنامه پنجم انتظارمان این بود که تزریق مالی با انضباط و کنترل مصارف همراه باشد.وی با بیان اینکه در زمینه انضباط مالی اقدامات موثری انجام شد ولی نتیجه کاملا رضایت‌بخش نبود؛ گفت: از بسیاری از پرداخت‌های غیرمتعارف جلوگیری شد اما انتظار این بود که در زمینه کنترل مصارف، انضباط مالی بیشتری اجرایی شود.

نوربخش در ادامه بحث به مساله لزوم توازن منابع و مصارف درمانی پرداخت و گفت: سطح خدمات درمانی باید با توجه به منابع شکل بگیرد، در غیر این صورت هرچقدر هم تزریق منابع انجام شود باز هم ناکافی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در زمینه طرح تحول سلامت، مصارف براساس منابع تنظیم نشده است و این عدم توازن تبعات بسیاری داشته است.

وی افزود: به دلیل هزینه‌های نابجا، در مواردی پرداخت‌ها به کادر سلامت نیز تحت الشعاع قرار گرفته؛ تاخیر در پرداخت دستمزد‌ها یا کارانه‌ها از عواقب همین هزینه‌های نابجاست. در حالیکه با انضباط مالی می‌توان این هزینه‌ها را به میزان زیادی کاهش داد.

نوربخش اظهار داشت: بنابراین در طرح‌هایی که در حیطه سلامت اجرایی می‌شوند، نمی‌توان نامحدود منابع را افزایش داد؛ بلکه باید مصارف را ساماندهی کرد و این انتظاری است که بایستی براساس تکالیف برنامه پنجم، اجرایی شود.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در کمک به طرح تحول سلامت که یکی از مطالبات به حق مردم، حاکمیت و نظام است، حداکثر تلاش خود را انجام داده و همواره حامی این طرح بوده‌است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار