ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کاشت یک میلیون برنج تراریخته در برنامه ششم توسعه:

0

کرمی مطرح کرد:

کاشت یک میلیون برنج تراریخته در برنامه ششم توسعه.

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه برنج تراریخته اکنون در لاهیجان کاشته می‌شود گفت: در جمهوری اسلامی ایران چگونه برخی می‌خواهند در برنامه ششم یک میلیون هکتار “برنج تراریخته طارم مولایی” در شمال کشور یا یک میلیون پنبه تراریخته بکارند.

به گزارش خبرنگار بخش کشاورزی باشگاه خبرنگاران خبرگزاری تسنیم«پویا» علی کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی، در آیین افتتاح نهمین جشنواره محصولات ارگانیک با اشاره به این که قصد افشای حقایقی در رابطه با واردات محصولات ترا ریخته به کشور دارد، اظهار کرد: سبک زندگی مردم ایران از ۱۰ سال اخیر دچار اختلال شده و اگر اقدامی صورت نگیرد قطعاً بیماری‌های خطرناکی سلامت مردم را تهدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بحث غذا باید به اصل خود برگردیم افزود: خوراک مردم می‌تواند سلامت آن‌ها را تأمین کند. به گفته امام صادق (ع) غذای شما دوای شماست اما غذای مصرفی مردم ایران اسلامی نیست.

این استاد دانشگاه با اشاره به تأثیرات منفی صنعتی شدن در تمام مسائل زندگی مردم گفت: صنعتی در کشور ما سبب تغییر سبک زندگی، استفاده از غذای ناسالم، کاهش تحرکات، آلودگی (هوا، آب، خاک و مواد غذایی)، افزایش استرس و اضطراب، از بین رفتن آرامش مشکلات اقلیمی و درنهایت بیماری مردم  شده است.

وی تصریح کرد: برخی از قیمت بالای این محصولات گله‌دارند اما در پاسخ به آن‌ها باید بگویم همان‌قدر که به ای پوشاک هزینه می‌کنند باید برای تهیه محصولات ارگانیک که تأثیر به سزایی در سلامت دارد نیز هزینه کنند.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه در دنیا کمبود غذای سالم وجود ندارد بلکه توزیع آن به‌صورت ناعادلانه انجام می‌شود ادامه داد: کانادا گندم‌های خود را به دریا می‌ریزد که قیمت‌ها پایین نیاید. باید از واردات محصولات تراریخته جلوگیری شود تا مردم ما هم بتوانند غذای سالم استفاده کنند.

در برنامه ششم توسعه می‌خواهند ۶ میلیون برنج ترا ریخته بکارند

کرمی با اشاره به اینکه روغن‌های تراریخته در صدا سیما تبلیغ می‌شوند گفت: چرا وزیر بهداشت می‌گوید تراریخته در بازار نداریم، بنده آزمایش کرده‌ و تراریخته در بازار مشاهده کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه در لاهیجان برنج تراریخته کاشته می‌شود گفت: در جمهوری اسلامی ایران چگو نه برخی می‌خواهند در برنامه ششم یک میلیون هکتار برنج تراریخته طارم مولایی در شمال کشور یا یک میلیون پنبه تراریخته بکارند، اکنون در آدران و ورامین اقدام به کاشت کرده‌اند.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/10/11/1283915

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار