ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

متخلفان در انتظار حکم “انفصال از خدمت”:

0

رئیس کمیسیون اصل نود به تسنیم خبر داد:

تخلف ۳۹۷ مدیر نجومی‌بگیر محرز شد/متخلفان در انتظار حکم “انفصال از خدمت”.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی۱۶۷ هزار پرونده فیش‌های حقوق مدیران توسط دیوان محاسبات و احراز تخلف ۳۹۷ مدیر نجومی بگیر خبر داد و گفت:‌ کمیسیون منتظر ارائه گزارش جامع دیوان محاسبات در خصوص فیش‌های نجومی و وام‌های کلان است.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت متخلفان فیش‌های حقوق نجومی اظهار داشت:‌ کمیسیون اصل ۹۰ به تعداد این متخلفان ورود نکرده است ولی بر اساس گزارش دیوان محاسبات، از ۱۶۷ هزار مورد فیشی که مورد بررسی قرار گرفته، ۳۹۷ مورد تخلف مشاهده شده است. از این تعداد؛ برخی به قوه قضاییه احضار و پرونده آنها در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات نیز پرونده برخی را در همین ارتباط برای استرداد میزان تخلف بررسی کرده است، در واکنش به این مسئله که آیا تنها استرداد مبالغ کافی است، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، قطعاً باید با آنها که خلاف قانون عمل کرده‌اند، برخورد و مجازات شده و از سمت های خود عزل شوند.

رئیس کمیسیون اصل نود در پاسخ به این سؤال که برخی مدیران که از سمت خود عزل شده‌اند در جای دیگری به کار گرفته شده اند، تصریح کرد: این افراد در ادارات دولتی نمی‌توانند مشغول به کار شوند و  قطعاً در بخش خصوصی در حال فعالیت هستند. البته موضوع اینکه حکم انفصال از خدمت چند سال باشد بستگی به تصمیم مرجع قضایی دارد.

محمدی با بیان اینکه از دیوان محاسبات در خواست کرده‌ایم آخرین بررسی ها را در خصوص فیش‌های حقوقی به کمیسیون ارائه کند، خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع این است که باید با افراد متخلف برخورد قاطع داشت تا هم مردم قانع شوند و ناراحتی ایجاد شده از این موضوع حل شود و هم دست‌اندازان به بیت‌المال به جزای کارشان برسند.

این نماینده مجلس در مورد این موضوع که دیوان محاسبات اعلام کرده که ۱۰ نفر از نجومی بگیرها حاضر به استرداد مبالغ نیستند، گفت:‌در گزارش جامعی که از دیوان محاسبات درخواست کرده‌ایم، این نکته و تعداد دقیق تخلفات، تعداد برخورد شده، میزان پول‌های استرداد شده و به طور کلی همه اطلاعات در این خصوص، اشاره شده و در حال حاضر منتظر این گزارش هستیم. همچنین درباره وام‌های کلانی که به نام قرض‌الحسنه به برخی افراد پرداخت شده نیز، از دیوان درخواست کرده‌ایم در این گزارش توضیح دهد.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/10/11/1283372

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار